از همکاران کانون استان قم تجلیل شد

در گردهمایی و جشنی که به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن برگزار شد، حسن ندافی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم از تمامی همکاران، بویژه بانوان کانونی به پاس یکسال تلاش ایشان، از آنان قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، در آستانه میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) ویژه برنامه‌ای در سالن همایش‌های مجتمع کانون برگزار شد که در آن از تمام همکاران استان، بویژه بانوان گرامی تجلیل شد.

گردهمایی همکاران کانون استان در حالی برگزار شد که ربانی، مدیر کل سابق،  مخلصی مدیر کل اسبق و همچنین مربیان بازنشسته کانون استان قم نیز در آن حضور داشتند.

حسن ندافی در این ویژه برنامه پس از تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، خدمت مدیران سابق و بازنشستگان حاضر در برنامه خیر مقدم عرض کردند وضمن تشکر از آنها برای حفظ کانون و سپردن این امانت به ایشان، خاطر نشان کرد: انشاءالله با دعای خیر شما و همدلی همکاران محترم کانون بتوانیم این امانت گرانبها را به سر منزل مقصود برسانیم.  

وی افزود: کانون مظلوم است و علیرغم رسالت بزرگی که بر روی دوش متولیان، مدیران و مربیان کانون است کمتر دیده می‌شود. ایشان با اشاره به  بیان حضرت امام خمینی که اساس خلقت بر تربیت است، کانون را مکان تربیت و زمینه‌ی رشد و فرهنگ و تفکر در کودکان و نوجوانان دانست.

ندافی در ویژه برنامه‌ی روز زن عنوان کرد: همدلی در بین همکاران کانون باید پیش از پیش تقویت شود و با درک متقابل از هم، مقصد را بشناسیم و بدانیم امانتی که دست ما سپرده شده را چگونه متعالی کنیم.

ایشان با عنوان جایگاه والای حضرت زهرا و دلایل نامگذاری این روز به نام روز زن و روز مادر این روز را به تمام بانوان کانونی تبریک گفت و سال ۹۷ را برای همه‌ی همکاران سالی پربار و پر از امید آرزو کرد.

در این ویژه برنامه هدیه ویژه‌ای از همکاران به پاس قدردانی به محسن ربانی، مدیر کل سابق کانون نیز اهدا شد.  

در ادامه‌ی برنامه حبیب نظاری، کارشناس ادبی کانون قم به شعر خوانی در وصف حضرت زهرا پرداخت و دو قطعه‌ی موسیقی به نام‌های «با تو آرومم» در وصف مادر و «ایران سرفراز» توسط خواننده‌ی ملی مذهبی و جوان قمی، سعید سلمیانیان اجرا شد.

اجرای نمایش خلاق مربیان کانون بخش قابل توجه دیگر این ویژه برنامه بود و در انتها به پاس تلاش یکساله‌ی همکاران، از آنان با لوح سپاس و هدیه ای قدردانی به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =