برپایی بازارچه خیریه در کانون رشت

به مناسبت هفته بزرگ‌داشت مقام زن و روزمادر و در تقارن این ایام با هفته‌ی احسان و نیکوکاری، بازارچه خیریه دست‌سازه‌های کارکنان و اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون در رشت برگزارشد.

به‌گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان؛ در این بازارچه خیریه که با عنوان «جوانه لبخند بکاریم» و به همت کانون پرورش فکری و باهمراهی سازمان‌های مردم نهاد صورت‌گرفت، کودکان، نوجوانان و مربیان این مجموعه‌ی فرهنگی با ارایه‌ی دست‌سازه‌های خود برای انجام فعالیت‌های خیرخواهانه، در مسیر نهادینه‌سازی فرهنگ نوع‌دوستی و دگرخواهی درجامعه گام برداشتند.

براساس این گزارش، گل و گیاه، صنایع‌دستی و هم‌چنین غذاهای بومی محلی ازجمله محصولات عرضه شده در این بازارچه بود  و در این میان دست‌اندرکاران برنامه به تبعیت از سیره عملی حضرت‌فاطمه زهرا (س)  درآمد حاصل از فروش دست‌سازه‌هارا به کودکان و نوجوانان خانواده‌های نیازمند و محسنین هدیه کردند.

گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با برپایی بازارچه‌های خیریه، اجرای فعالیت‌های فرهنگی، ادبی، هنری و پژوهشی برای کودکان و نوجوانان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان‌های خیریه، برگزاری جشن نیکوکاری و دعوت از خیرین، در برگزاری جشن ملی نیکوکاری که از ۱۴ تا ۲۱ اسفندماه جاری در سراسر کشور برگزارمی شود، حضوری فعال دارد.

شایان ذکر است این بازارچه یک روزه هفدهم اسفند در محل اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در رشت برگزارشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =