کد خبر: 277699
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲
دیدار از مادر شهید در روز مادر

اعضای نوجوان دختر مرکز رامسر همزمان با هفته گرامی داشت شهدا و روز مادر به دیدار مادرشهید فتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکر ی کودکان ونوجوانان مازندران، کانون رامسر در سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر و در آستانه روز شهدا، با حضور اعضای خود به دیدار  مادر گرانقدر شهید "مهرنور"رفتند.

این مادر شهید که  از دهیاران فعال شهرستان رامسر می باشد در چهار دوره جشنواره استانی؛ حائز رتبه برتر کارآفرینی و تولیدات دامی شد.
خانم مهر نور در دیدار با اعضای این کانون ضمن برشمردن ویژگیهای جنگ نرم، خواستار ارتقای سطح دانش و مهارت در قشر کودک ونوجوان شد.

 وی افزود: بزرگترین سد در مقابل دشمن داشتن درایت و سواد مقابله با دشمن است. ابزارهای جدید با سرگرم نمودن ذهن نوجوانان آنان را از عرصه پیروزی و دفاع دور می کند وبر این اساس باید مراقب حربه دشمن بود.
گفتنی است در این بازدید کارشناسان بنیاد شهید و والدین اعضا نیز شرکت داشتند .

بازید از کتابخانه شهرستان رامسر

همزمان با سالروز تاسیس نهاد کتابخانه ها و طرح ملی کتابخانه گردی، اعضای نوجوان کانون پرورش فکری رامسر از کتابخانه احمدنژاد رامسر بازدید نمودند.

 در این بازدید زینب سلمان طالشی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان رامسر ضمن معرفی کتابهای کتابخانه و نوع انتخاب آن نوشتن پایان نامه و چگونگی تهیه و تدوین آن را تشریح نمودند.
در ادامه اعضا ضمن بازدید از نمایشگاه هنرهای تجسمی با انواع هنرها و شیوه های کار دست سازه ها  توسط مربی هنری مرکز آشنا شدند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =