کد خبر: 277706
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
جشن بهار در بهار

جشن میلاد حضرت فاطمه(س) با عنوان «بهار در بهار» در مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بجنورد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان شمالی، همزمان با روز زن و میلاد حضرت فاطمه(س) جشن بهار در بهار در مرکز شماره ۲ بجنورد برگزار شد و بیش از ۶۰ نفر از اعضا در این برنامه شرکت کردند و به صورت همزمان با سال ۹۶ هم خداحافظی کردند.

«ملیحه بیابانی» مربی مسئول این مرکز فرهنگی و هنری با بیان این مطلب گفت: اجرای سرود، نمایش، معرفی شخصیت حضرت زهرا(س) ، جشنواره «بهترین غذای مادرم» و بازی از بخش های مختلف این برنامه بود.

وی ادامه داد: این جشن با هدف فراهم کردن فضایی شاد برای  کودکان و نوجوانان در خصوص معرفی شأن و جایگاه حضرت فاطمه (س) و مقام مادر برگزار شد و فرصت مناسبی بود تا کودکان علاوه بر سرگرمی، با مفاهیم و موضوعات مختلف دینی و اجتماعی هم آشنا شوند

به گفته وی در حاشیه این جشن ، اعضای مرکز فرهنگی و هنری شماره ۲ بجنورد  به استقبال کتاب های جدید کتابخانه هم رفتند و ورود آنها را در این روز به فال نیک گرفتند.

وی افزود: کتاب های جدید به اعضا معرفی شده و به آغوش قفسه ها سپرده شدند تا برای سال های سال همراه اعضا در کتابخانه باشند.

گفتنی است در حال حاضر ۶ مرکز فرهنگی و هنری، ۵ کتابخانه سیار روستایی و ۲ کتابخانه سیار شهری در این استان فعالیت دارند و فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی ارایه می دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =