اعضای برگزیده جشنواره های بین المللی کانون استان کرمانشاه، میهمان تلویزیون می شوند

طی هماهنگی با مسوولین صدا و سیمای مرکز کرمانشاه، اعضای برگزیده جشنواره بین المللی مراکز کانون استان کرمانشاه، در سیمای استانی معرفی می شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، ویژه برنامه گفت و گو با اعضای برگزیده جشنواره های بین المللی، از بعداز ظهر امروز و از سوی شبکه زاگرس آغاز می شود.

 مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: طی هماهنگی با مسوولین شبکه استانی کرمانشاه (شبکه زاگرس)، اعضای برگزیده مراکز کانون پرورش فکری استان، در برنامه های ویژه کودک و نوجوان حضور یافته و به مخاطبین سیما معرفی می شوند.

 مدیرکل کانون استان کرمانشاه با اشاره به جایگاه ویژه و درخشان اعضای کودک ونوجوان هنرمند این اداره کل در کسب عناوین برتر در مسابقات و جشنواره های کشوری و بین المللی در سطح کانون های سراسرکشور، از برنامه ریزی مناسب برای معرفی دستاوردها و موفقیت های فرهنگی، هنری و ادبی اعضا و مربیان در رسانه های مختلف جمعی خبر داد.

 برنامه گفت و گو و معرفی اعضای برگزیده از سوی شبکه استانی زاگرس، از بعداز ظهر امروز شنبه ۱۹ اسفندماه ۱۳۹۶ آغاز می شود و تا روز چهارشنبه ۲۳ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

زمان پخش این برنامه ها، ساعت ۱۵:۳۰ بعداز ظهر روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه، ۱۹، ۲۱ و ۲۳ اسفندماه ۱۳۹۶ اعلام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =