کد خبر: 277740
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
مراکز کانون استان کردستان در گرامی داشت هفته زن و مقام مادر

به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز مادر برنامه های فرهنگی هنری و ادبی در مراکز کانون استان کردستان برگزار شد.

اهدای گل به کارکنان کانون سنندج توسط مدیر کل کانون

سهیلا شیخی مدیر کل کانون استان کردستان با حضور در اتاق همکاران دفتر استان و مراکز کانون سنندج و اهدای گل این روز را به بانوان شاغل در کانون تبریک گفت .

 روز مادر در مرکز بیجار

به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز مادر برنامه های فرهنگی هنری و ادبی معرفی شخصیت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ، معرفی کتابهای زندگینامه حضرت زهرا(س) ، انارهای آسمانی ، کارگاه ادبی و هنری با موضوع روز مادر در مرکز بیجار با حضور اعضا برگزار شد .

برنامه های مرکز شماره دو مریوان به مناسبت روز مادر

مرکز شماره دو مریوان به مناسبت گرامیداشت روز مادر جشنی با حضور اعضا ثابت مرکز و مدارس برگزار نمود. در این جشن فعالیت هایی از جمله: پوستر سازی و نقاشی با عنوان" مهر مادر"، کارگاه سفالگری با عنوان" آغوش مادر"، کاردستی، عروسک سازی، معرفی شخصیت اجرا شد. این جشن با خواندن شعری از شعرهای ترانه های مامانی به اتمام رسید.

تجلیل فرماندار سقز از مربی مسئول مرکز شماره یک سقز

علی اکبر ورمقانی فرماندار ویژه شهرستان سقز از پروین خالدی مربی مسوول مرکز شماره یک سقز در همایش گرامیداشت روز زن و تجلیل از بانوان فعال در عرصه های فرهنگی اجتماعی با اهدای لوح سپاس و هدیه تقدیر کرد.

برپایی کارگاه آموزشی خشونت علیه زنان در سنندج

کارگاه آموزشی خشونت علیه زنان با حضور کارکنان مرد و زن اداره کل کانون استان کردستان به مدت دو ساعت در مجتمع فرهنگی هنری سنندج با همکاری مرکز بهداشت سنندج برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =