کد خبر: 277746
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴
بازدید 1143
مشاعره نوجوانان اعضا ادبی

مرکز آفرینش‌های ادبی کانون استان مشاعره اعضا ادبی را در مرکز بهار برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان همدان، همزمان با ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) اعضا ادبی مراکز شش گانه همدان، بهار و صالح آباد در مسابقه مشاعره با محوریت اشعار باباطاهر شرکت کردند.

برنامه مشاعره در مرکز بهار با قرائت آیات سوره کوثر آغاز شد و در ادامه بهناز ضرابی زاده کارشناس مسوول آفرینش‌های ادبی استان به بیان چگونگی نامگذاری سال 96 به نام باباطاهر عریان همدانی و شرح زندگی این شاعر پرداخت و سپس چند قصه، افسانه و حکایت درباره شیوه زندگی ، حالات، شوریدگی  این شاعرکه از برکات استان همدان است، پرداخت.

ضرابی زاده نویسنده کتاب دختر شینا هدف از اجرای این برنامه را معرفی و آثار زندگی مشاهیر همدانی عنوان کرد و افزود:در این مشاعره اعضا به 6 گروه سه نفری تقسیم شدند و با بیان و تاکید مقررات مسابقه توسط زهره بهنامخو و مهدی طراوتی تواناکه هر دو داور مسابقه نیز بودند به رقابت پرداختند.

در پایان داوران  با بررسی امتیازات کسب شده  کژال عسگری عضو مرکز یک همدان ، سیده آلاله حسینی و فاطمه کرمی از مرکز چهار  همدان را بعنوان برگزیدگان نهایی مسابقه معرفی نمودند. لازم به ذکر است از تمامی شرکت کنندگان با لوح سپاس و هدیه قدر دانی بعمل آمد.

گفتنی است در این برنامه 46 عضو علاقمند به همراه مربیان فرهنگی از مراکز شرکت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =