کد خبر: 277763
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹
جشنواره کانون و مدرسه در رامسر برگزار شد

همزمان با پایان سال، جشنواره طرح کانون و مدرسه در مرکز رامسر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکانون وجوانانمازندران، جشنواره طرح کگانون و مدرسه با عنوان " جشنواره ۹۷ " با دریافت بیش از ۱۰۸ اثر اعضای طرح کانون و مدرسه کانون رامسر   برگزار شد.‌

به گفته مسؤول کانون پرورش فکری رامسر، جشنواره ۹۷ با حضور؛ محمد آزاد فرماندار رامسر،سعید صفاتی رییس شورای شهر، محمد ابراهیم حاجی پور رییس اداره اوقاف و امور خیریه و جمعی از معلمین و والدین با هدف آشنایی اعضا با فلسفه نو شدن ، خانه تکانی وآداب و رسوم مربوط به عید برگزار شد .

فاطمه نعمتی اظهار داشت: در این مراسم فیلم نوسال با مضمون آداب و رسوم مربوط به شهرستان رامسر و قوم گالش و گیلک به نمایش درآمد. سپس با داوری کودکان از هفت نفر از برگزیدگان جشنواره تجلیل شد. در انتهای جشنواره اعضا دست سازه های ۹۷ را برای شرکت در بخش دوم همایش با نام عکس عید در کنار بهترینها به خانه بردند.
همایش عکس عید با بهترینها در اردیبهشت ۹۷ برگزار می شود.

اما در عین حال این مرکز در برنامه ای دیگر از اعضای خیر خود که در حادثه تلخ زلزله کرمانشاه، همنوعان کودک ونوجوان خود را حمایت کردند، تقدیر کرد.

محمد آزاد فرماندار رامسر ضمن تقدیر از نگاه  مهارتی و بینش افزایی در فعالیت‌های  کانون گفت: وجود فضای کانون پرورش رامسر فرصت مغتنمی است که برای کودکی ما مهیا نبوده است. چه خوب که با استفاده از برنامه پرورشی و آموزش تخصصی آن و حضور مربیان توانمند برای ایرانی آباد بکوشیم .
وی با اشاره به حادثه تلخ کرمانشاه افزود: ما مصداق شعر بنی آدم اعضای یکدیگرند هستیم واقدام خیرین کودک و نوجوان جای بسی تقدیر و تشکر دارد.
در ادامه نعمتی سارخانلو، ضمن تشکر از مشارکت اعضا گفت: فرایند دست سازه ها یک اقدام چندین ماه است و در این فرصت دوستان کانون ما با فلسفه کمک به یکدیگر و دگرخواهی برای شکل گیری مفهوم یک خانه و مشارکت در آن اشنا شدند.
وی افزود در آستانه خانه تکانی دل‌ها و آغاز سال جدید با مشارکت و مساعدت بیش از ۷۰ عضو کانونی ،والدین و مسؤولین، دست سازه هایی جهت فروش آماده شد و از عواید حاصل از آن لباس‌های نو برای کودکان زلزله زده کرمانشاه مهیا و ارسال گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =