کد خبر: 277768
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
بازدید 1874
کارگاه نقاشی خانم بهار در شیرین سو

اعضا مرکز فرهنگی، هنری شیرین سو کارگاه نقاشی خانم بهار را به تصویر کشیدند تا پایانی بهاری و شکوفا را برای 96 در ذهن و خاطر خود و کانون رقم بزنن و پویا و سرحال به استقبال بهار 97 بروند .

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان همدان،باتوجه به شور و حال اعضا و اشتیاق آنان برای روزهای نوروز اعضا مرکز فرهنگی، هنری شیرین سو  کارگاه نقاشی خانم بهار را به تصویر کشیدند تا پایانی بهاری و شکوفا را برای 96 در ذهن و خاطر خود و کانون رقم بزنن و پویا و سرحال به استقبال بهار 97 بروند .

به گفته لیلا زارعی مسوول مرکز این برنامه با هدف ترویج و تعمیق سنن نیک گذشتگان به  تشریح آداب و سنن شهرانجام شد که  با توجه به قدمت آیین های نوروزی و همچنین رسوم مرسوم و پپسندیده ای که هنوز هم با گذشت سالیان زیاد به عنوان یک سنت حسنه در شهر شیرین سو رواج دارد .

در ادامه از اعضا خواست به تحقیق و پژوهش در خصوص این سنن نیک مراسم شال انداختن در شب پایانی  سال چون پلو و چلو شب عید، خانه تکانی، سبزه گذاشتن، عیدی بردن ودلجویی از کسانیکه در سال عزیزانی را از دست داده اند بپردازند و نسبت به حفظ و نشر آن  تحت عنوان آداب و رسوم شهر من  بکوشند .تا در سال97به عنوان یک پژوهش جمعبندی و منتشر شود .

در ادامه اعضا در کارگاه نقاشی خانم بهار به تصویر کشیدند .گفتنی مرکز شیرین سو با 645عضووبا 12000جلد کتاب درحال خدمت رسانی فرهنگی و هنری به مخاطبان خود می باشد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =