مدیریت من بر مبنای تحول توأم با تغییر است

سرپرست کانون خراسان رضوی در اولین جلسه با همکاران ستادی استان به مدیریت مبتنی بر تحول تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، اولین جلسه شورای فرهنگی و اداری استان درروز چهارشنبه ۱۶ اسفندماه ۱۳۹۶ و در آستانه میلاد ام‌ابیها، حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شد.

رضا قمرزاده سرپرست کانون استان با اشاره به آیات پایانی سوره بقره که در ابتدای جلسه قرائت شد، راه و رسم ایمان و تضرع به درگاه خداوند و اطاعت و تسلیم را یادآور شد و گفت: در این آیات ضمن اعتراف بنده در پیامبری رسولان الهی، تکالیف الهی یادآوری می‌شود و همچنین بیان می‌شود هر کس کار خوب و بدی انجام دهد نتایج مثبت و منفی اعمالش به خود شخص خواهد رسید. ما انسان هستیم و گاه دچار لغزش و گناه می‌شویم، ای خدای مهربان، از تو انتظار آمرزش داریم و می‌دانیم که سرانجام کار ما به سوی تو است.

او ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌ا... علیها و گرامی‌داشت روز زن، به شخصیت مادر و زن در زندگی دنیایی اشاره کرد و گفت: ما بنده‌ها وقتی نافرمانی خدا را می‌کنیم، اولین جا و امن‌ترین آغوشی که برای بخشش به آن پناه می‌بریم، آغوشِ خود خداست. در این دنیا هم کسی وجود دارد که نشئه‌ایی از رأفت خدایی در او وجود دارد که در دوران کودکی وقتی او را نافرمانی می‌کردیم و یا خطایی می‌کردیم، باز هم به آغوش او پناه می‌بردیم و آن مادر است و به خاطر همین بهشت زیر پای مادر است.  

سرپرست کانون خراسان رضوی، در بخش دیگری از سخنان خود به نحوه مدیریت خود اشاره کرد و گفت: مبنای مدیریت من بر تحول توأم با تغییر است و نه صرفاً تغییر. امیدوارم با همکاری و تعامل همکاران؛ به ارتقاء کمی و کیفی فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون استان دست یابیم.

قمرزاده در ادامه و به صورت کارگاهی به تعریف رفتار و اخلاق و فرهنگ سازمانی پرداخت و گفت: حرکت هر سازمانی به سوی اهداف آن باید مبتنی بر یک فرهنگ باشد که از ارزش‌های آن جامعه گرفته شده است. منابع انسانی هر سازمان، مهم‌ترین عناصر سیستمِ آن سازمان می‌باشند که اگر این عناصر پایبند اخلاق و رفتار سازمانی نباشد، سازمان در رسیدن به اهداف خودش دچار اخلال می‌شود.

در ادامه به مفاهیمی چون «سیستم»، «مجموعه»، «جایگاه عناصر و نقش آن در سیستم» و «آفت‌ها و عوامل بهبود سیستم» اشاره شد و مقرر شد از این پس در جلسات شورای فرهنگی و اداری به صورت مبسوط به این مفاهیم پرداخته و بحث شود.

در پایان جلسه نیز سرپرست استان ضمن تبریک میلاد حضرت‌ فاطمه‌زهرا(س) به کلیه همکاران هدیه‌ای به رسم یادبود اهدا کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =