دیدار با خانواده شهید مدافع حرم حاج محمد رضا زارع الوانی

دیدار مدیر کل و کارکنان ستادی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با خانواده حبیب حرم حاج محمد رضا زارع الوانی

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان همدان،به مناسبت گرامی داشت  22 اسفند ماه که مصادف با روز گرامی شهید نامگذاری شده است ، مدیر کل و همکاران ستادی اداره کل کانون استان همدان با خانواده شهید مدافع حرم" شهید حاج محمد رضا زارع الوانی " دیدار کردند.

سید محمد رضا جوادی مدیر کل کانون استان ضمن عرض تبریک  به مناسبت گرامی داشت این روز فرخنده و مبارک  ، خاطر نشان کرد:  فرهنگ ایثار و شهادت و به عبارتی  از خود گذشتگی،  روحیه ای بسیار ژرف و عظیم می‌خواهد که  این روحیه  بزرگ را خداوند متعال در نهاد بزرگانی همچون این شهید گلگون کفن قرار می دهد. شهدایی که در مسیر عشق و دلدادگی طی مسیر کردند و توانستند در حریم حرم امن الهی به آرامش و هدف نهایی خودشان دست پیدا کنند.  .

وی گفت: همان طوری که ما امروز شاهد آن هستیم شهدای مدافع حرم همان کودکان دیروز هستند که امروزه این مسیر سرخ و ماندگار را جهت صیانت از کیان و سرزمین خود و جهت دفاع از ارزشهای اسلامی انتخاب نمودند .

گفتنی است در پایان این برنامه از محمد قاسم تنها پسر 3 ساله این شهید والا مقام  و همسر بزرگوارشهید  تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =