کد خبر: 277833
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲
بازدید 1077
کتاب اولین  مهمان نوروزی خانه ی ما

طرح "کتاب اولین مهمان نوروزی خانه ی ما "در کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان شیرین‌سو اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان همدان، همزمان واپسین روزهای سال 96 بازار کتاب و کتابخوانی در مرکز شیرین سو همچنان داغ است و این‌با ر مرکز شیرین سو در راستای توسعه داستان سرایی و داستان خوانی طرح "کتاب اولین  مهمان نوروزی خانه ی ما" را به اجرا گذاشته است و دانش آموزان به همراه اولیا تربیتی به مرکز مراجعه می کنند و با مشورت معلم خود و توصیه مربی کتابهایی را انتخاب میکنند تا نوروز 97 را به مطالعه بپردازند .

به گفته لیلا زارعی مسوول مرکز شیرین سو در راستای این فعالیت مربی مرکز از اعضا طرح خواست تا برای داشتن دایره لغات وسیع و وسعت دید و نظر و نیز بالا بردن توانایی مباحثه و گفتگو باید اول بیش از پیش به مطالع بپردازند . و در گام دوم با نوشتن خاطه های روزانه خود شروع به نگارش کنند تا بتوانند  در مراحل بعدی به داستان نویسی و نگارش متن های زیا بپردازند .وی گام بعدی در نوشتن زیبا و اثر گذار شعر خوانی  مداوم دانست چراکه اشعار پر از کلمات آهنگین و توصیفهای زیبا می باشد .

همچنین در کنار این برنامه مربی مرکز به معرفی آیین های بومی محلی ایران زمین ازجمله نوروز و چهارشنبه سوری پرداخت در پایان اعضا با پیک های شادی و عروسکهای سنتی ایران چون مبارک و تکم آشنا شدند .

گفتنی است در این طرح کلیه دانش آموزان مقطع ابتدایی دبستان شهید چهره دوست با برنامه ریزی قبلی کتابهای مختلفی در حوزه های علمی، هنری، داستانی، شعر و ... به امانت گرفتند .

این طرح در راستای توسعه و ترویج کتابخوانی به عنوان یک فعالیت فرایند محور اجرا شد که امیداست بازخورد و نتیجه آنرا سال 97 ببینیم و طبق آن برای فعالیتهای کتاب محور طبق نیاز و علاقه ی مخاطبان خود گام برداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =