گردهمایی کارکنان اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان

در آخرین روزهای سال 96 کارکنان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گردهمایی یک روزه را در کنار هم گذراندند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، مدیر کل کانون استان در گردهمایی همکاران استان در پایان سال 1396 با تبیین عملکرد یکساله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اظهار داشت: ماموریت و وظیفه اصلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فراهم کردن زمینه‌های پرورش استعدادها، توان فکری، خلاقیت‌ها و ذوق هنری و ادبی کودکان و نوجوانان در اوقات فراغت آنان می‌باشد.

محمد نقی صالحی ابراز داشت: سال 1396 سال سرشار از تلاش و همت همکاران در کانون استان بود. و سال پرخیرو برکتی داشتیم. کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در یکسال گذشته دستاوردهای قابل توجهی در توسعه کمی و کیفی  داشته است.

از جمله این دستاوردها، کسب رتبه های برتر در مسابقات ملی و جشنواره‌های بین المللی، رونمایی از 5 جلد کتاب کودک و نوجوان تالیف مربیان استان، چاپ تدوین جلد دوم کتاب قصه‌های بومی و محلی زنجان، کسب عناوین برتر در اوقات فراغت در شهرستان‌های استان  انتخاب کتاب شکوفه‌های انار بعنوان کتاب برتر دفاع مقدس تالیف مربیان کانون، چاپ مرتب فصلنامه رویش، اجرایی تئاتر و نمایش کودک و نوجوان توسط گروه‌های هنری کشوری و استانی بطوری‌که ده‌ها هزار نفر در طول سال از این نمایش‌ها دیدن کردند، اکران فیلم‌های کودک و نوجوان در سینمای کودک و نوجوان کانون، صالحی در ادامه بیان کرد که در سال 1396 کتابخانه سیار روستایی منطقه زنجانرود و کتابخانه مرکز فرهنگی و هنری شماره 6 (کودک و مادر) و کتابخانه اتوبوس سیار شهری2 زنجان راه‌اندازی و فعالیت خودشان را آغاز کردند و همچنین دو کتابخانه درون مدرسه‌ای در مناطق کم برخوردار شهر زنجان افتتاح شد. و کلنگ پروژه مرکز فرهنگی هنری سجاس با اعتبار920 میلیون تومان به زمین خورد.

صالحی به جهاد فرهنگی همکاران استان اشاره کرد و گفت: در سال 96 همکاران در روستاهای مناطق محروم استان و مناطق زلزله زده کرمانشاه حضور یافتند و برنامه اجرا کردند و کتاب توزیع نمودند.

مدیر کل کانون استان گفت تلاش ما این است تا عشق به اهل بیت (ع) و حس شادمانی و حس مهربانی را در کودکان و نوجوانان پرورش دهیم.

 کودکان و نوجوانان خلاق، با نشاط، اندیشه ورز و پایبند به اخلاق تربیت کنیم و برنامه‌های فرهنگی هنری جذاب و سالم و با نشاط ایرانی اسلامی برای کودکان اجرا کنیم و مهارت‌های زندگی را با زبان قصه، نمایش و برنامه‌های جذاب به کودکان عزیزمان بیاموزیم.

در پایان از همکاران استان به پاس تلاش‌های یکساله تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =