نوروز با عیدانه کتاب در مازندران

مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران از اجرای طرح عیدانه کتاب درایام نوروز در این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، محمد علی یزدان‌شناس با اشاره به طرح " عیدانه کتاب" در ایام نوروز گفت: این طرح از سوی معاونت فرهنگی کانون کشور به استان‌ها ابلاغ شد تا در راستای حمایت از تکالیف عید نوروز دانش آموزان، یکی از مراکز استانی کانون که بر اساس موقعیت  گردشگری، مسافر پذیر است به عنوان پایگاه نوروزی برای کودکان ونوجوانان میهمان، خدمات فرهنگی، هنری و ادبی ارایه نماید.
مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران افزود: بر این اساس، مرکز فرهنگی و هنری شماره یک شهرستان چالوس به عنوان پایگاه نوروزی کانون مازندران میزبان مسافران نوروزی خواهد بود. 
یزدان شناس با اعلام زمان اجرای این طرح اظهار داشت:از 3 تا 13 فروردین سال 97 هر روزه از ساعت 9 تا 17 عصر، این طرح  اجرا خواهد شد.
این مسوول ادامه داد: بر اساس این طرح،  سوم تا 12 فروردین، مرکز چالوس با اجرای فعالیت‌های کتاب محور همچون؛ معرفی کتاب، قصه گویی، فعالیت‌های هنری و ادبی میزبان مسافران نوروز است.
روز 13 فروردین نیز با توجه به نام‌گذاری اش به عنوان" روز طبیعت" برنامه‌ای از سوی دو کتابخانه سیار روستایی میاندرود و نکا در روستای گردشگری" کوهسارکنده" نکا با اجرای برنامه‌های: قصه گویی، مسابقه و بازی و سرگرمی  با محوریت حفظ طبیعت اجرا می شود.
مدیر کل کانون مازندران به اهدای کتاب در این طرح اشاره نمود و تصریح کرد: توجه به مطالعه و انس بیشتر کودکان ونوجوانان با کتاب‌های کانون از دیگر برنامه‌هایی است که در این طرح مد نظر بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =