طرح «عید خوب، کتاب خوب» در پایگاه های فرهنگی اجرا می شود

2 مرکز فرهنگی هنری ثابت وسیار در سطح استان فارس از روز سوم لغایت 12 فروردین ماه میزبان کودکان و نوجوان شیرازی و میهمانان نوروزی خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس، زهرا افتخاری، مدیر کل کانون فارس با اعلام این خبر، ازکتاب و کتاب خوانی و سایر فعالیت های کتاب محور به عنوان مهم ترین برنامه های کانون در ایام نوروز نام برد و گفت: پایگاه های فرهنگی در شهر شیراز با بهره گیری از توانمندی های فرهنگی' هنری و ادبی مربیان به کودکان و نوجوانان خدمات فرهنگی ارائه می دهند.

مدیر کل کانون فارس، فعالیت مراکز کانون را در ایام تعطیل و روزهای نوروز را بیانگر اهمیت کتاب و کتابخوانی و جایگاه مهم کودکان و نوجوانان دانست و یادآورشد: همزمان با مراکز ثابت فرهنگی' کتابخانه های سیار نیز در پایگاه های هلال احمر در ورودی شهر شیراز حضور یافته و ضمن اهدای کتاب، برگه های فراخوان مسابقه خاطرات و نقاشی های نوروزی را در اختیار کودکان و نوجوانانی که به عنوان میهمان وارد استان می شوند قرار خواهند داد.

اجرای برنامه های متنوع فرهنگی هنری توسط مربیان کتابخانه هاو سینما کانون و نمایش سیار در روز 12 فروردین و همچنین حضور کتابخانه سیار در جمع خانواده ها در روز طبیعت و برگزاری مسابقه عکاسی با عنوان زیبایی های طبیعت در قاب عکس شما از دیگر برنامه های کانون فارس در ایام نوروز خواهد بود.

افتخاری اضافه کرد: ثبت نام دانش آموزان در این ایام در مراکز کانون پرورش فکری رایگان بوده و آنها می توانند از کتاب های موجود برای داستان نویسی که امسال جایگزین پیک نوروزی شده استفاده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =