اهدای 680 عنوان کتاب در طرح عیدانه کانون برای مناطق محروم

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از اهدای ۶۸۰ عنوان کتاب کودک و نوجوان و ۲۴ عنوان بازی و سرگرمی در جریان طرح عیدانه کتاب و سرگرمی به مناطق محروم و کمتربرخوردار کشور خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، محمدرضا زمردیان با بیان این خبر توضیح داد: مقصد این طرح مناطق کم‌برخوردار استان‌های سیستان و بلوچستان، فارس، بوشهر، ایلام، کرمانشاه، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، هرمزگان، کرمان، لرستان و چهارمحال و بختیاری خواهد بود.

وی تصریح کرد: طرح عیدانه کتاب و سرگرمی با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و حمایت از طرح حذف تکلیف شب عید کودکان و نوجوانان و جایگزین کردن مطالعات آزاد برای آن‌ها ـ که مورد توجه وزیر آموزش و پرورش است - اجرا می‌شود.

زمردیان با تاکید بر این‌که ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در بین آینده‌سازان کشور یکی از مهم‌ترین وظایف و مسئولیت‌های کانون و مدیران جدید این مجموعه نیز هست، گفت: بدون شک، پس ازاین طرح که در راستای فرهنگ‌سازی مطالعه در کشور اجرا می‌شود، در سال آینده هم معاونت فرهنگی کانون، برنامه‌های بیشتری را برای رسیدن به اهداف متعالی در حوزه کتاب‌خوانی اجرا خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =