اجرای طرح "عیدانه کانون، کتاب یار مهربان" در نوروز 97

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان از اجرای طرح "عیدانه کانون، کتاب یار مهربان"ویژه ایام تعطیلات نوروزی توسط مراکز فرهنگی هنری ثابت و سیار استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان، سهیلا شیخی مدیر کل کانون استان با اعلام این خبر گفت: نوروز 1397 کانون پرورش فکری برای اولین بار در مرکز فرهنگی هنری شماره 2 سنندج و مرکز سریش آباد طرح ویژه «عیدانه کانون، کتاب یار مهربان» را برای کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به مطالعه اجرا می‌کند.

شیخی اضافه کرد: این طرح  از برنامه های پیش بینی شده معاونت فرهنگی کانون کشور است که با هدف تشویق کودکان و نوجوانان به مطالعه کتاب در ایام تعطیلات نوروزی اجرا خواهد شد. 

وی خاطر نشان کرد: اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون و دیگر کودکانی که علاقه‌مند به مطالعه کتاب می‌باشند، از سوم تا 7 فروردین حتی روزهای تعطیل و روز طبیعت می‌توانند با مراجعه به مرکز فرهنگی هنری کانون شماره 2 سنندج از تاریخ 7 الی 12 واقع در آبیدر باغ شهدای 28 دی و مرکز فرهنگی هنری کانون سریش آباد واقع در سریش آباد خیابان شهید مدنی روبروی شرکت گاز در میان مراکز استان در ایام تعطیلات علاوه بر امانت کتاب از دیگر خدمات فرهنگی همچون: کاردستی، قصه گویی، روخوانی کتاب،شعرخوانی و ... بهره مند شوند.

وی در ادامه به حضور کتاب‌خانه سیار روستایی سقز در تاریخ 13 فروردین در روستاهای اطراف و حاشیه شهر سقز اشاره کرد و گفت: در این روز کودکان می‌توانند با حضور در ایستگاه فرهنگی، هنری کانون در کارگاه کاردستی، روخوانی کتاب، بازی و سرگرمی  و... شرکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =