اجرای طرح نوروزی در مراکز کانون

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ایام نوروز پذیرای کودکان و نوجوانان خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان شمالی، منیر صادقی مدیر کل کانون این استان با اعلام این خبر عنوان کرد: با توجه به اینکه مدارس در سال جاری تکلیفی برای تعطیلات نوروز ندارند دانش آموزان می توانند با مراجعه به پایگاه های تعریف شده کانون در فعالیت های درنظر گرفته شده شرکت نمایند.

وی با بیان اینکه این طرح به صورت کشوری توسط معاونت فرهنگی کانون تعریف شده است، عنوان کرد: مرکز شماره یک بجنورد واقع در خیابان چمران به عنوان پایگاه تعریف شده است و مراجعه کنندگان به این پایگاه می توانند به صورت رایگان به عضویت مرکز در آیند.

وی با تأکید بر اینکه مرکز شماره یک بجنورد از تاریخ ۳ فروردین تا ۱۲ فرودین همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۷ دایر است، خاطر نشان نمود: کتاب خوانی ، قصه گویی، بازی و نمایش از جمله فعالیت هایی است که در این تاریخ ها در مراکز تعیین شده به اجرا در می آید.

صادقی ادامه داد: مراکز شماره ۲ بجنورد واقع در خیابان هجرت ، مرکز فرهنگی اسفراین واقع در خیابان طالقانی هم از تاریخ ۵ تا ۹ فرودین ماه از ساعت ۹ تا ۱۴ دایر خواهند بود.

وی با اشاره به فعالیت های کتابخانه های سیار استان در تعطیلات نوروز گفت: کتابخانه سیار شماره یک بجنورد در تاریخ ۱۳ فرودین و روز طبیعت در روستای ارکان فعالیت های کتاب محور در راستای حفظ طبیعت و نگهداری بهتر از زمین پاک خواهد داشت.

به گفته صادقی کتابخانه های سیار روستایی راز و غلامان هم از تاریخ ۵ تا ۹ فرودین ماه به کودکان و نوجوانان روستایی کتاب به امانت خواهند داد تا در تعطیلات نوروزی دانش آموزان بتوانند در راستای اهداف تعریف شده آموزش و پرورش کوشاتر باشند.

گفتنی است کتابخانه سیار روستایی اسفراین هم در تاریخ ۱۴ فروردین در محل گود زینل خان فعال خواهد بود و کودکان و نوجوانان حاضر در این برنامه ملی می توانند از برنامه های فرهنگی این کتابخانه بهره ببرند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجونان استان خراسان شمالی به اهدای کتاب در این طرح هم اشاره نمود و تصریح کرد: توجه به مطالعه و انس بیشتر کودکان ونوجوانان با کتاب‌های کانون از دیگر برنامه‌هایی است که در این طرح مد نظر بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =