کد خبر: 277907
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۷
پیام تبریک مدیر کل کانون مازندران به مناسبت عید نوروز

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران در پیامی فرا رسیدن عید نوروز را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکر یکودکان ونوجوانان استان مازندران، محمد علی یزدان شناس، در پیامی  به مناسبت فرارسیدن عید نوروز، این مناسبت باستانی را تبریک گفت.
در این پیام آمده است:
در بهاران کی شود سرسبز سنگ
خاک شو تا گل بروید رنگ رنگ
اینک که بهار دامان سبز خود را بر  زمین سخاوتمند گسترانیده و بر دستان گشوده به لبخند آسمان، جوانه ها رویانده ست، همراهان مهربانم! ما نیز هم نوا با بهار و نغمه های پر ترنم خداوند که از گلوی رهای پرندگان می جوشد، آوای دعا و شکرگزاری سر می دهیم.
شکر برای آنچه خدای مهربان برای ما مقدر فرموده ست.. برای فصل هایی که به نکویی و وصل بر ما گذشت و برای آنچه از همدلی وهم نوایی بر ما خواهد آمد.
سالی که گذشت برای ما فرزندان البرز و کودکان و نوجوانان سرزمین همیشه سبزمان، سرشار از مهر و بهروزی بود.
با هم از جهان کتاب ها، قصه ها و رنگها طرح  و نقش نو در انداختیم. در خاک بخشایشگر کانون مهربانی ریشه دواندیم، جوانه زدیم و سبز شدیم مثل بهار.. بهاری که راوی رویش ست.
و حالا.. سال یکهزار و سیصد و نود و هفت با کوله باری از نوید به آستانه درگاه رسیده..دروازه ها را به رویش می گشاییم و به پاس نوبرانه های بهارانش ما نیز دوشادوش یکدگر، دلها و دستهامان را به هم گره می زنیم و به رسم بهار برای تجلی و رویش جوانه هایمان، کودکان و نوجوانان ایران همیشه سرفرازمان کمر همت می بندیم.
که خداوند در دلها و دستان سبز خانه دارد.
برای همگی شما همکاران همراه و فرزندان میهن گرانقدر اسلامی مان ضمن شادباش نوروز باستانی، روزگاری نیکو و مملو از امید، تندرستی و آرامش از یزدان پاک آرزومندم.
با احترام
محمدعلی یزدان شناس
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =