اجرای طرح « عید با یار مهربان » همزمان با ایام نوروز

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از اجرای طرح عیدانه کتاب و اجرای برنامه‌های فرهنگی در ایام نوروز خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی هادی یوسف‌زاده با اعلام این مطلب تصریح کرد: در راستای حمایت از طرح « تکالیف عید نوروز » و براساس تاکیدات مدیرعامل و ابلاغ معاونت فرهنگی کانون طرح عیدانه کتاب در استان اجرا می‌شود.

وی افزود: در این طرح مرکز شماره 2 کانون تبریز طی  روزهای 3 الی 12 فروردین ماه از ساعت 9 الی 17 با اجرای فعالیت‌های متنوع و جذاب فرهنگی هنری وادبی و با محوریت کتاب و کتابخوانی میزبان کودکان و نوجوانان علاقه‌مند خواهد بود. ضمن آنکه عضویت برای کودکان و نوجوانان در زمان اجرای طرح رایگان خواهد بود.

یوسف‌زاده تصریح کرد: کتابخانه‌های سیار کانون در تبریز، منطقه‌آزاد ارس و هشترود نیز روز 13 فروردین ( روز طبیعت ) با حضور در اماکن و مناطق پرتردد فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلفی را برای مخاطبان کودک و نوجوان اجرا خواهند کرد.

مدیر کل کانون استان در عین حال افزود: با هماهنگی‌های به عمل‌آمده کتابخانه سیار منطقه‌آزاد ارس علاوه بر 13 فروردین در روزهای 5 الی 8 و 12 فروردین نیز میزبان مسافران نوروزی این منطقه خواهد بود.

وی توسعه و تعمیق فعالیت‌های فرهنگی هنری مبتنی بر کتاب و کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان را از جمله اهداف اجرایی این طرح عنوان کرد.

گفتنی است مرکز شماره 2 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تبریز که میزبان طرح عیدانه کتاب در استان است در خیابان سرباز شهید ابتدای کوی پیروزی واقع شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =