کد خبر: 277916
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱
آخرین جلسه  پایان سال کاری سال 1396 کانون استان کردستان برگزار شد

آخرین جلسه پایان سال کاری سال 1396 کانون استان کردستان دیروز با حضور کلیه کارکنان اداره کل در محل دفتر مدیر کل استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان،در این جلسه مدیر کل کانون استان کردستان از همه زحمات و تلاش های همکاران در طول سال 96 تقدیر و تشکر کرد و افزود:خدا رو شاکرم که سال 96 رو با موفقیت در کنار همدیگر داریم سپری میکنیم و در این سال توانستیم در مقابل وجدان خودمان آسوده خاطر باشیم .

سهیلا شیخی در ادامه در سخنانی گفت:ما باید برای توسعه اهداف سازمان نقد را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهیم و از همدیگر نقدها منصافه داشته باشیم و ما باید همیشه برای نقد، اول از خودمان شروع کنیم.

وی افزود: مکارم اخلاق در جامعه بشریت از مهمترین مواردی بود که پیامبر بزرگ اسلام به آن توجه داشت. به همین دلیل ما نیز باید اخلاق را سرلوحه زندگیمان قرار دهیم. به گونه ای که در ارتباط با خود، خانواده، همکاران و تمامی جامعه بشری با محبت و گذشت رفتار کنیم و اخلاق را سرلوحه کارمان و در مسیر راهمان قرار دهیم.

شیخی گفت:در زندگی همه انسان ها فراز و نشیب هایی وجود دارد که شامل روزهای شاد و روزهای که توام با سختی و تلخی است بنابراین باید با اتکا به درون خودمان و با ایمانی که در ما وجود دارد در مقابل این فراز و نشیب ها و تمام سختی ها بایستیم و ما هیچ گاه عنایت خداوند تبارک و تعالی را در زندگی خود به فراموشی نسپاریم .

مدیرکل کانون استان در ادامه ضمن تبیین سخنان «فاضل نظری»، مدیرعامل کشور در جمع مدیران کل استان ها، افزود: مدیرعامل کانون، یک نگاه کلان فرهنگی نسبت به کانون و فعالیت های آن دارد.

شیخی در عین حال در آستانه آغاز سال 1397 برای همه کارکنان کانون استان کردستان سال خوبی را آرزو کرده و از زحمات همه همکاران و خدمات آنها قدردانی کرد.

لازم به ذکر است در ادامه این جلسه همه همکاران در سخنان کوتاهی ضمن طلب حلالیت از همدیگر سال خوبی را برای هم آرزو کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =