کد خبر: 277920
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵
بازدید 472
کانون کرمان؛ غرفه برتر نمایشگاه قرآن و عترت

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان فرفه‌ی برتر در نمایشگاه قرآن و عترت انتخاب و تقدیر شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون کرمان، مراسم تجلیل از دبیران ، داوران و عوامل اجرایی برگزاری دومین هفته قرآن و عترت استان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن باستانی پاریزی کرمان برگزار شد.

بنا بر این گزارش، کانون پرورش فکری نیز با برپایی غرفه ویژه کودکان و نوجوانان، سبک زندگی اسلامی و مفاهیم قرآنی را در قالب فعالیت‌های فرهنگی هنری به بازدیدکنندگان آموزش داد.

بازی‌های قرآنی، نجوم در قرآن، برپایی نمایشگاه نقاشی با موضوع  حجاب و عفاف، کاردستی، قصه‌گویی، پخش انیمیشنهای قرآنی و برش با کاغذ و قیچی از فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نمایشگاه قرآن و عترت بود.

در همین حال، با معرفی غرفه‌های فعال در نمایشگاه، غرفه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با مسئولیت مریم حجت کارشناس مسوول فرهنگی کانون کرمان به عنوان غرفه برتر معرفی و تقدیر شد.

محمدرضا علیزاده،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در این مراسم گفت: یکی از سیاستهای معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به تبع آن ادارت کل در استانها،همگانی کردن و جریان سازی فعالیتهای قرآنی بین احاد مردم به ویژه اصحاب فرهنگ و هنر  است .

علیزاده افزود: در راستای این هدف،برگزاری هفته های  قرآن و عترت در استانها ساماندهی شد ،که موجب تبلیغ و ترویج و تعمیق فرهنگ قرآنی می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تصریح کرد:تجربه برگزاری دومین هفته قرآنی ،تجربه موفقی بود که با حضور و همراهی دست اندرکاران اجرایی و دستگاههای مشارکت کننده به نحو مناسبی انجام شد.

وی اظهار امیدواری کرد که در آینده همچنان اجرای برنامه های فاخر در حوزه فرهنگی و هنری با موضوعات و عناوین قرآنی استمرار یابد .

علیزاده اظهار داشت:دومین هفته قرآن و عترت با برگزاری ١٦ جشنواره در ٣٣ رشته در سطح استان برگزار شد و تعداد ٣٠٥٠ اثر به دبیرخانه ارسال که داوران با بررسی آثار رسیده و انتخاب نفرات برتر نقش به سزایی ایفا نمودند.

در ادامه این مراسم از فعالان،داوران و عوامل اجرایی برگزاری دومین هفته قرآن و عترت استان کرمان با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =