کانون پرورش فکری  رتبه برتر  نمایشگاه دستاوردهای هفته دولت را از آن خود کرد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان شمالی توانست رتبه برتر را از نگاه بازدیدکنندگان در بین دستگاه های اجرایی به خود اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان خراسان شمالی، محمد رضا صالحی استاندار خراسان شمالی طی یک لوح تقدیر  از مدیر کل کانون تقدیر به عمل آورد.

گفتنی است «کرامتی» مدیر کل ارزیابی و عملکرد استانداری خراسان شمالی با حضور در محل اداره کل کانون پرورش فکری از خدمات و فعالیت های کانون تشکر و قدردانی نمود و گفت: فعالیت های کانون در حوزه کودک در خور توجه است و باید والدین این هنر را از این مربیان بیاموزند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان شمالی در این نمایشگاه با برپایی ایستگاه نقاشی، فروش محصولات کانون، رصد و مطالعه کتاب های برتر حوزه کودک و نوجوان پذیرای مراجعه کنندگان بود.

بر پایه این گزارش، استاندار خراسان شمالی در بخشی از این لوح تقدیر عنوان کرده است:

پیشرفت و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون ایثارگری و جان فشانی شهیدان گرانقدر و خدمتگزاران صادقی است که با اراده و ایمان خود برگ های زرینی را در صحیفه خدمت رقم زدند. بدینوسیله از تلاش های ارزشمند جنابعالی و همکاران محترم در انعکاس مناسب عملکرد و خدمات دولت در نمایشگاه دستاوردهای هفته دولت که منجر به کسب رتبه برتر از نگاه بازدیدکنندگان گردید، تقدیر و تشکر می نمایم.

نمایشگاه دستاوردهای هفته دولت  از تاریخ ۱۷ تا ۲۲ شهریور توسط ۶۶ دستگاه استان در محل بوستان بش قارداش و با هدف نمایش دستاوردهای هفته دولت برپا شده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =