کودکان و نوجوانان شیرازی و دارابی در نوروز به کانون می آیند

مجتمع فرهنگی هنری کانون فارس و کتابخانه ثابت و سیار روستایی شهرستان داراب، از سوم تا سیزدهم فروردین از ساعت 9 تا 13 به کودکان و نوجوانان خدمت رسانی می کنند و مربیان مراکز فرهنگی هنری شیراز و داراب به صورت شیفتی با این فعالیت همراه هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس، با هدف خدمت به بچه ها امسال و بنا بر برنامه کشوری، مجتمع فرهنگی هنری کانون استان فارس واقع در بلوار پاسداران، جنب پارک قوری و مجتمع فرهنگی هنری کانون در شهرستان داراب واقع در میدان انقلاب، خیابان سعدی با ارائه فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی و امانت کتاب به کودکان و نوجوانان و میهمانان نوروزی خدمت رسانی می کنند. این در حالی است که اگر این تجربه که برای اولین بار در ایام نوروز اتفاق می افتد به نتیجه مطلوب برسد در سال های آتی مراکز فرهنگی هنری بیشتری تحت پوشش این طرح قرار گرفته و فعالیت مراکز فرهنگی هنری کانون در ایام عید استمرار می یابد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس با دارا بودن 41 مرکز فرهنگی هنری ثابت، 9 کتابخانه سیار روستایی و 6 کتابخانه پستی در ایام مختلف سال میزبان کودکان و نوجوانان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =