طرح عیدانه کتاب و سرگرمی در کانون استان اردبیل برگزار خواهد شد

هم‌زمان با ایام تعطیلات عید نوروز، طرح عیدانه کتاب و سرگرمی در مراکز فرهنگی هنری و کتابخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان اردبیل، این طرح از سوی معاونت فرهنگی کانون کشور به استان‌ها ابلاغ‌شده و باهدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و حمایت از طرح حذف تکلیف ایام عید کودکان و نوجوانان و جایگزین کردن مطالعات آزاد برای آن‌ها ـ که موردتوجه وزیر آموزش‌وپرورش است - اجرا می‌شود.

هاجر جمادیه مدیرکل کانون استان اردبیل با اعلام این خبر گفت: در این طرح مراکز کانون استان اردبیل بر اساس موقعیت گردشگری به‌عنوان پایگاه نوروزی برای اعضا و کودکان و نوجوانان میهمان، خدمات فرهنگی هنری و ادبی ارائه خواهد نمود.

جمادیه افزود: مرکز فرهنگی هنری شماره یک پارس‌آباد(۳ فروردین)، مرکز شماره سه مشگین‌شهر و کتابخانه سیار روستایی مشگین‌شهر(۵ الی۱۰ فروردین) در پل معلق و پارک مهر، مرکز فرهنگی هنری شماره یک کوثر(۵ الی۱۰ فروردین)، کتابخانه‌های سیار اردبیل (۵ الی۱۰ فروردین) در پارک کودک و مجتمع تفریحی و گردشگری دریاچه شورابیل به‌عنوان پایگاه نوروزی از مورخه‌ی ۳ تا ۱۳ فروردین سال ۹۷ میزبان مسافران نوروزی خواهند بود.

گفتنی است بر اساس این طرح،  فعالیت‌های کتاب محور همچون؛ معرفی کتاب، قصه‌گویی، فعالیت‌های هنری و ادبی ویژه مسافران نوروز اجرا خواهد شد.

روز ۱۳ فروردین نیز با توجه به نام‌گذاری‌اش به‌عنوان" روز طبیعت" از سوی کتابخانه سیار در مجتمع تفریحی و گردشگری دریاچه شورابیل فعالیت‌های کتاب‌خوانی، قصه‌گویی، مسابقه، بازی و سرگرمی و ... با محوریت حفظ طبیعت اجرا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =