اجرای طرح عیدانه همزمان با ایام نوروز

کانون استان اصفهان در ایام نوروز ویژه برنامه های متنوعی را برای مهمان های نورزوی برگزار خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، طرح عیدانه کانون اصفهان از 3 الی 13 فروردین برگزار می شود. در این طرح، مجتمع فرهنگی هنری کانون واقع در پل فلزی، بوستان کودک از ساعت 9 الی 17 بعدازظهر میزبان کودکان و نوجوانانی می باشد که به عنوان مسافر نورزوی در اصفهان خواهند بود.

کتاب خوانی، قصه گویی، نمایش خلاق، شعرخوانی، داستان نویسی، نقاشی و کاردستی از جمله برنامه هایی است که توسط مربیان کانون برگزار می شود.

 این طرح از سوی معاونت فرهنگی کانون کشور به استان‌ها ابلاغ شد. برنامه‌ای که در راستای سیاست‌های ابلاغی وزیر آموزش و پرورش مبنی بر مطالعات غیردرسی دانش‌آموزان در ایام تعطیلات نوروزی است و می‌تواند جایگزین مناسبی برای تکلیف‌های نوروزی باشد که تا پیش از این به کودکان ارایه می‌شد.

هم چنین کتابخانه های سیار روستایی کانون اصفهان نیز در روز سیزدهم فروردین(روز طبیعت) پذیرای کودکان و نوجوانانی می باشند که به همراه خانواده های خود برای تفریح و سرگرمی به دامن طبیعت آمده اند.

مربیان کتابخانه های سیار روستایی بادرود در پارک بادرود، کتابخانه سیار فریدونشهر در پارک کوهستان شهر و کتابخانه سیار روستایی اصفهان در پارک اشکاوند مستقر هستند تا در روز طبیعت در کنار کودکان و نوجوانان باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =