کد خبر: 277953
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
«بازی‌های محلی ایران برای کودکان و نوجوانان» بازنشر شد

«بازی‌های محلی ایران برای کودکان و نوجوانان» اثر فاطمه بدرطالعی با تصویرگری رودابه خائف و ویرایش جدید وارد بازار کتاب شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، بازی‌های پرتحرک، ‌بازی‌های آرام و کم تحرک، بازی‌های خانوادگی بخش‌های مختلف این کتاب‌اند که به آموزش بازی‌هایی همچون گردوبازی، دست‌رشته، بالابلندی، نجات، گُل بازی، هُب،‌ دوزبازی، یک مرغ دارم، دستمال و... برای گروه‌های مختلف سنی «الف»، «ب» و «ج» (5 تا 12 سال)‌ می‌پردازند.

در مقدمه‌ی این کتاب آمده است: «آموختن هنر هم‌زیستی همراه بازی و تفریح به کودکان، باعث می‌شود کودکان بیاموزند که با افراد کوچک‌تر، ضعیف‌تر و قوی‌تر از خود چه رفتاری داشته باشند. احترام به قوانین و درک و فهم آن، سبب بالا رفتن آگاهی آن‌ها در آینده می‌شود.»

در ادامه این مقدمه می‌خوانیم: «کتاب حاضر، یک اثر تحقیقی و پژوهشی نیست. کتابی ساده است که کودکان و نوجوانان می‌توانند با استفاده از آن،‌ اوقات فراغت خود را با شادی و سلامتی پر کنند. در این کتاب سعی شده است نوع بازی، ‌متناسب با جا و مکان،‌ خانه‌ها و آپارتمان‌ها،‌ مهدکودک‌ها، دبستان‌ها،‌ پارک‌ها و حتی فضای کوچک اتومبیل‌ها باشد.»

این اثر در 76 صفحه و با قیمت 7هزار و 700 تومان قابل خریداری از فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سراسر کشور است.

گفتنی است «بازی‌های محلی ایران برای کودکان و نوجوانان» برای اولین بار در سال 1382 منتشر شد و اکنون در ششمین چاپ خود با ویرایش، قطع و طراحی‌های جدید وارد بازار نشر شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =