کد خبر: 277957
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱
بازدید 699
پیام تبریک مدیرکل کانون استان اردبیل به مناسبت فرارسیدن سال نو

هاجر جمادیه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در پیام تبریک خود گفت: امیدوارم در سالی که پیش روی ما است، خنده میهمان لب‌های کودکان و نوجوانان، شادی و امید، خون رگ‌هایشان و بالندگی و سرافرازی ایران عزیز آرمان همیشگی‌شان باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان اردبیل، هاجر جمادیه مدیرکل کانون استان اردبیل در پیامی فرارسیدن سال نو را به همه هم‌وطنان به‌ویژه خانواده‌ی بزرگ کانون تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ»

پلک‌هایم را می‌تکانم و دل به آفتاب می‌سپارم تا بار دیگر بهار را به تماشا بنشینم. اینک فصل آغاز خنده‌های زمین است تا ناب‌ترین شعرها در زمان جاری شود و فردا وقتی‌که اولین روز بهاری از پشت درختان سرو سر برآورد آرزوی ما برای ظهور حضرت صاحب عصر (عج) و سلامتی و شادکامی شما برآورده خواهد شد.  

اطمینان دارم که در پرتو عنایات ایزد منان و باتدبیر همکاران گران‌مایه، دلسوز و خلاق کانون که در همه عرصه‌ها تأثیرگذار و به‌ویژه زمینه‌ساز پرورش فکر کودکان و نوجوانان برای پیشرفت کشور و بهبود زندگی آن‌ها هستند، آینده‌ای پرامید و درخشان برای ایران عزیز رقم خواهند زد.

زحمات و فداکاری‌هایتان در سالی که گذشت مایه فخر و مباهات گردید؛ بدین‌وسیله از شما گرامیان صمیمانه سپاسگزاری نموده و موفقیت‌های هر چه بیشتر خانواده بزرگ کانون در مسیر خدمت به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی آرزومندم.

                                                                        هاجر جمادیه

                                                                             مدیرکل

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =