موفقیت کانون در سایه باور به هدف، صمیمیت و مشارکت فعال همه همکاران و نگاه منتقدانه به فرهنگ سازمانی میسر  می‌شود

مدیرعامل کانون در آستانه سال ۱۳۹۷ در پیام نوروزی خود گفت: باور به هدف، صمیمیت، مشارکت فعال همه همکاران و نگاه منتقدانه به فرهنگ سازمانی در کنار باور به ارزش‌های محوری کانون که شکل‌دهنده‌ی هویت افتخارآفرین آن است ما را به تحقق چشم‌انداز روشن کانون نزدیک‌تر می‌سازد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور ‌بین‌الملل کانون، فاضل نظری در این پیام، ضمن تبریک سال نو، کانون را یکی از نقش‌آفرینان بی‌بدیل عرصه‌ی پرورش فکری و ذوقی آینده‌سازان ایران دانست. 
مدیرعامل کانون در ادامه این پیام نوشته است: اگرچه امکانات و داشته‌های امروز کانون هرگز کفاف نیازهای فزاینده این حوزه را نمی‌دهد اما آن‌چه این بنده را برای فردای درخشان‌تر کانون امیدوار می‌دارد بعد از فضل خدای متعال، حضور و همراهی ارزشمند شما به عنوان اصلی‌ترین سرمایه و دارایی کانون است.
نظری در بخش دیگری از این پیام، کانون را مجموعه‌ای خلاق، کوشا، کاربلد، عاشق و دلسوز بیان کرده که علی‌رغم برخی کاستی‌ها همیشه پویا و پرنشاط در مسیر تعالی کودکان این مرز و بوم قدم برمی‌دارد.
مدیرعامل در ادامه اظهار امیدواری کرده سال جدید با نگاه به شعار حمایت از کالای ایرانی و از رهگذر روحیه جهادی و همراهی امیدبخش و مؤثر شما مجال تحقق راهبردهای امروز و فردای کانون باشد.


متن کامل پیام نوروزی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به شرح زیر است: 


دوستان عزیز و همکاران گرامی 
سلام ‌علیکم

سالی که گذشت با همه فراز و فرودهایش برای این بنده خاطره خوش شروع همراهی و توفیق همکاری با عزیزان کانونی را به همراه داشت. خدا را به این سبب شاکرم و ضمن تبریک سال نو، در هم‌زمانی بهار طبیعت و معنویت برای یکایک دوستان آرزوی دوام عافیت، صحت و موفقیت دارم.
کانون یکی از نقش‌آفرینان بی‌بدیل عرصه پرورش فکری و ذوقی آینده‌سازان ایران عزیز است. اگرچه امکانات و داشته‌های امروز کانون هرگز کفاف نیازهای فزاینده این حوزه را نمی‌دهد اما آن‌چه این بنده را برای فردای درخشان‌تَر  کانون امیدوار می‌دارد بعد از فضل خدای متعال، حضور و همراهی ارزشمند شما  به عنوان اصلی‌ترین سرمایه و دارایی کانون است.
مجموعه‌ای کوشا، خلاق، کاربلد، عاشق و دلسوز که علی‌رغم برخی کاستی‌ها همیشه پویا و پرنشاط در مسیر تعالی کودکان این مرز و بوم قدم برمی‌دارد.
ان‌شاءالله سال جدید با نگاه به شعار حمایت از کالای ایرانی و از رهگذر روحیه جهادی و همراهی امیدبخش و مؤثر شما مجال تحقق راهبردهای امروز و فردای کانون باشد. 
•راهبرد روزآمدسازی اقدامات و برنامه‌ها و تقویت نقش و جایگاه فرهنگی کانون و گسترش دامنه تأثیر و جریان‌سازی  
•راهبرد تولید هدفمند و نگاه یکپارچه به حوزه محصولات جانبی
•راهبرد توسعه مشتریان محصولات، مخاطبان آثار، افراد مرتبط و اعضاء فعال با ملاحظه تفاوت مفهومی آن‌ها
•راهبرد محتوا محوری و کیفی‌سازی فعالیت‌های فرهنگی و البته بهبود گام‌به‌گام و مستمر اقتصاد کانون و افزایش کارایی، اثربخشی و شفافیت مالی و فرآیندی برنامه‌ها

در این مسیر باور به هدف، صمیمیت و مشارکت فعال همه همکاران و نگاه منتقدانه به فرهنگ سازمانی در کنار باور به ارزش‌های محوری کانون که شکل‌دهنده هویت افتخارآفرین کانونی ماست تحقق چشم‌انداز  روشن کانون را نزدیک‌تر می‌سازد.

امید که سال ٩٧ برای همه مردم ایران به ویژه خانواده شریف کانون سالی شاد و شیرین و سرشار از  خوشبختی باشد. ان‌شاءالله


فاضل نظری

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =