تقدیر از زنان شاغل در کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز زن

به مناسبت روز زن و مقام مادر از زنان شاغل در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن و روز مادر، ویژه برنامه متنوعی از سوی این اداره کل برگزار گردید. در ویژه برنامه ای که با حضور عیسی گرجی زاده مدیر کل کانون استان،  به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد از پرسنل زن اداره کل و مراکز فرهنگی هنری با ارائه  لوح تقدیر قدردانی عمل آمد. 

عیسی گرجی زاده ،مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) انتخاب این روز بعنوان روز زن  به عنوان مقدس ترین الگوها برای زنان مسلمان جهان دانست و گفت: باید در زندگی با بهره گیری از دریای معرفت وکرامت آن بزرگ اسوه زنان عالم در مسیر خدمت به جامعه استفاده نماییم.

وی افزود: زنان ایران اسلامی با حضور موثر در عرصه های مختلف اعتقادی، دینی، اجتماعی و فرهنگی نقش اساسی در ثبات و پایداری جامعه دارند.

آذر صفایی نیا مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری نیز در این نشست به نقش مادران کانونی اشاره کرد و گفت: نقش شما مربیان کانون که علاوه بر نقش مربی بودن مادر نیز هستید بسیار حائز اهمیت است.

وی به نقش چندگانه مربیان کانون اشاره کرد و افزود: کارمندان زن با نقش‌هایی چندگانه خود سرمایه بزرگی برای جامعه هستند که در صورت اتخاذ رویکردها و سیاست‌های مشوقانه این سرمایه به کار گرفته خواهد شد و رشد و توسعه را با سرعت و اطمینان بیشتری تضمین خواهد کرد .

گفتنی است در این مراسم محمد تقوی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری نیز حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =