اجرای طرح "عیدانه کتاب" در نوروز 97 در کانون کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح «عیدانه کتاب ویژه ایام تعطیلات نوروزی توسط مراکز فرهنگی هنری استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد، عیسی گرجی زاده مدیر کل کانون استان در این خصوص گفت: کانون برای اولین بار در ایام تعطیلات نوروز ۹۷ طرح "عیدانه کتاب" را در مرکز فرهنگی هنری شماره یک یاسوج  برای کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به مطالعه اجرا می‌کند.
وی گفت: این طرح  از برنامه های پیش بینی شده معاونت فرهنگی کانون کشور است که با هدف تشویق کودکان و نوجوانان به مطالعه کتاب در ایام تعطیلات نوروزی اجرا خواهد شد.

گرجی زاده  افزود: اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون و دیگر کودکانی که علاقه‌مند به مطالعه کتاب می‌باشند، از سوم تا 13 فروردین حتی روزهای تعطیل و روز طبیعت می‌توانند با مراجعه به مرکز فرهنگی هنری شماره یک یاسوج  واقع در میدان راهنمایی خیابان توحید 5-پارک کودک از خدمات فرهنگی، شامل: کاردستی، قصه گویی، روخوانی کتاب،شعرخوانی وامانت کتاب بهره مند شوند.

گفتنی است تمامی کودکان و نوجوانان که در ایام نوروز به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می کنند نیز می توانند با مراجعه به مرکز شماره یک یاسوج  از این طرح بهره مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =