گسترش و تنوع بخشی به فعالیت‌های کانون در سال ۹۷

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان در آستانه سال ۱۳۹۷ در پیام نوروزی خود گسترش فعالیت‌های کانون را مهمترین هدف پیش رو در سال جدید عنوان کرد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، ناهید سلیمانی احمدی مدیر کل هرمزگان، ضمن تبریک سال نو و آرزوی پیوندی عمیق میان اعضای خانواده کانون، در سال جدید گسترش فعالیت‌های کانون را یکی از مهمترین اهداف کانون هرمزگان بیان کرد.

وی افزود:با توجه به شعار سال به نام " حمایت از کالای ایرانی، کانون پرورش فکری در جهت اشاعه این فرهنگ با اجرای برنامه‌های متفاوت در مراکز و خلق آثار فاخر توسط مربیان و اعضا تلاش خود را بیش‌از پیش خواهد نمود.

مدیر کل کانون هرمزگان خاطر نشان کرد: توسعه  و گسترش وتنوع بخشی فعالیت‌ها به منظور جذب و نگهداشت اعضای کانون یکی از مهترین اهداف کانون هرمزگان می‌باشد.

سلیمانی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های کانون تجهیز مراکز به ابزار و وسایل و تکنولوژی تخصصی می باشد که به منظور ارتقا سطح کیفیت فعالیت‌ها پیش بینی شده است.

توسعه انجمن‌های فرهنگی، هنری وادبی، ایجاد مشارکت بیشتر با سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی و اقتصادی از دیگر اهدافی بود که مدیر کل کانون پرورش فکری به آن اشاره کرد.
 

متن کامل پیام مدیر کل کانون هرمزگان:

حول حالنا الی احسن‌الحال...

به نام مهر گستر عالم

در آستانه سال نو، شکر گذار پروردگاری هستیم که درسالی  که گذشت، شمول لطف و محبت بی کرانش بر ما سبب ساز آن بود که در گستره خدمت به کودکان ونوجوانان عزیز کشورمان، ادای دین نموده و به وظیفه‌ی خویش جامه عمل بپوشانیم

در سال گذشته اقدامات بسیار مهمی در حوزه فرهنگی در کانون صورت گرفته است که همه و همه با دلسوزی، همدلی و سخت‌کوشی و آینده نگری همکاران کانون در زمینه‌های مختلف صورت گرفته است.

بدون شک همدلی و همفکری و تلاش جهادگونه خانواده‌ی کانون باعث شد که بتوانیم وظایف محوله از سوی دولت خدمتگزار را به نحو شایسته اجرا کنیم.

در طلیعه سال جدید، کانون پرورش فکری هرمزگان با تمام ظرفیت، همت و تلاش خود را جزم خواهد کرد تا با تحقق نام سال با اجرای برنامه‌های متفاوت فرهنگی در مراکز و خلق آثار فاخر توسط مربیان توانمند و اعضا بیش از پیش خدمتگزار کودکان ونوجوانان سرزمینمان باشیم.

برنامه‌هایی که می‌بایست در آستانه‌ی سال جدید در نظر داشته باشیم شامل:

-  ارتباط موثر با مدارس به منظور معرفی هر چه بیشتر فعالیت‌های کانون وجذب عضو و گسترش دامنه تاثیر فعالیت‌ها

- توسعه و گسترش و تنوع بخشی فعالیت‌ها به منظور جذب و نگهداشت اعضای کانون

- توسعه انجمن‌های فرهنگی و هنری وادبی

- تجهیز مراکز به ابزار و وسایل و تکنولوژی تخصصی به منظور ارتقا سطح کیفیت فعالیت ها

- ایجاد همدلی، صمیمیت و همراهی و مشارکت کلیه کارکنان و جذب حمایت‌های همه سازمان ها و نهادهای فرهنگی و اقتصادی

در خاتمه ضمن قدردانی و تشکر صمیمانه  از تلاش‌های صادقانه همه همکارانم و همراهی  وهمدلی، سالی سرشار از بهروزی، پیشرفت و سرافرازی را برای همگان از درگاه ایزد منان مسالت می نمایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =