کد خبر: 278009
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶
مسافران نوروزی فلک‌الافلاک از کانون عیدی گرفتند

مربیان کانون پرورش فکری استان لرستان با اجرای برنامه‌های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان و اهدای کتاب در خرم‌آباد و قلعه تاریخی فلک‌الافلاک به استقبال مسافران نوروزی رفتند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این روزها کانون شهر خرم‌آباد علاوه بر خدمت‌رسانی فرهنگی به اعضا با اجرای برنامه‌های متنوع مسافران نوروزی را نیز مهمان برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری  کرده است. اجرای این برنامه‌ها قرار است با همکاری میراث فرهنگی و گردش‌گری استان لرستان و شهرداری خرم‌آباد تا روز سیزدهم فروردین ادامه داشته باشد.

بر اساس این گزارش، طرح «عیدانه کتاب» در استان لرستان از سوم فروردین و برنامه‌های متنوع برای کودکان و نوجوانان مسافر از پنجم فروردین به اجرا در آمده است.

بر همین اساس روز پنجم فروردین، برنامه استقبال از مسافران در قلعه تاریخی فلک‌الافلاک و پارک شریعتی (نمایشگاه بزرگ «بهار مالگه») آغاز شد.

مربیان و کارشناسان کانون در همین روز ۵۰۰ جلد کتاب به کودکان و نوجوانان در شهرهای مختلف عیدی دادند.

قرار است علاوه بر فعالیت پایگاه‌های فرهنگی، در روز سیزدهم فروردین، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شش کتاب‌خانه سیار خود در دو منطقه مخملکوه و پارک جنگلی شوراب خرم‌آباد در خدمت کودکان و نوجوانان باشد. اهدای کتاب، اجرای بازی‌های بومی محلی، معرفی کتاب، معرفی فعالیت‌های کانون، معرفی سرزمین و معرفی آداب و رسوم لرستان بخشی از برنامه‌های این روز خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =