حامد رهنمائی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون شد

طی حکمی از سوی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حامد رهنمائی به عنوان مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل منصوب شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فاضل نظری در این حکم به تعاملات موثر و تصویر و تصوری که از ماهیت و عملکرد کانون در اندیشه‌ی مخاطبان عام و خاص شکل می‌گیرد اشاره و تاکید کرده است کیفیت فعالیت‌های این مجموعه با نحوه انعکاس و بازتاب خدمات ممتاز و تولیدات متمایز آن نیز ارتباط مستقیم دارد. 
براساس این گزارش، مدیرعامل در بخش دیگری از این حکم نقش حوزه روابط عمومی و امور بین‌الملل در سپهر فعالیت‌های کانون را حائز اهمیت ویژه در راستای موفقیت عمومی و فرایندی برنامه‌ها دانسته است.
بر همین اساس، مدیرعامل تحقق این امر را مستلزم ارتباط موثر با رسانه‌ها، نهادهای خبری و اطلاع‌رسانی با ملاحظه ظرفیت فعالیت‌های برون‌مرزی به ویژه منطقه‌ای کانون و تمهیدساز و کار متمرکزسازی حوزه‌ اجرای همایش‌ها و جشنواره‌های ملی و بین‌المللی، هم‌چنین احصاء بازخورد سلیقه و نگاه جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان در رابطه با اقدامات کانون و تلاش در جهت بهبود و ارتقاء ارتباطات درون سازمانی در مسیر تحقق اهداف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیان کرده است.
حامد رهنمائی تاکنون مسئولیت‌هایی مانند مدیر فرهنگی و ارتباطات برج میلاد تهران، مدیرعامل موسسه‌ی سپهر سوره هنر، برگزاری جشنواره‌های هنری و دبیری جشنواره‌هایی هم‌چون گزارش یک نگرانی را برعهده داشته است.

گفتنی است پیش از این مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون به مدت دو سال و هشت ماه بر عهده مجتبی دانشور بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =