کد خبر: 278023
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷
بازدید 510
ایستگاه نوروزی کانون قزوین برای بچه ها

هم‌زمان با تعطیلات نوروزی، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با برپایی یک ایستگاه نوروزی پذیرای کودکان و نوجوانان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین،از تاریخ 3 تا 13 فروردین 97، کانون استان قزوین با برپایی یک ایستگاه نوروزی در مجتمع فرهنگی و هنری کانون پذیرای کودکان و نوجوانان است.

این طرح که با عنوان « بهارانه کانون » انجام می شود، شامل برگزاری کارگاه‌های نقاشی، معرفی آداب و رسوم نوروزی، روخوانی کتاب، طرح های ادبی، بازی و سرگرمی و دیگر فعالیت های فرهنگی،هنری و ادبی کانون است.

یادآور می شود، مرکز فرهنگی و هنری مجتمع که دارای قابلیت خدمت رسانی به کودکان دارای نیازهای ویژه(به عنوان مرکز فراگیر) نیز هست، در نوروز 97، از 3 تا 13 فروردین، از ساعت 9 تا 17 پذیرای کودکان و نوجوانانی است که می خواهند نوروز را در کنار کانون و با برخورداری از کتاب‌های کانون بگذرانند.

این اقدام  در راستای برنامه های پیش بینی شده معاونت فرهنگی کانون کشور است که با هدف همراهی و انس بیشتر کودکان و نوجوانان با کانون و تشویق آنها به مطالعه کتاب در ایام تعطیلات نوروزی اجرا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =