اهدای کتاب و اسباب بازی به کودکان و نوجوانان

در قالب طرح عیدانه کانون پرورش فکری انواع کتاب و بازی و سرگرمی به کودکان و نوجوانان استان اهدا می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان شمالی، منیر صادقی مدیر کل کانون با اعلام این خبر گفت: این طرح برای اولین بار در ده استان کشور اجرا می شود و خوشبختانه خراسان شمالی هم در زمره این استان ها می باشد.

وی ادامه داد: در قالب این طرح ۶۸۰ عنوان کتاب کودک و نوجوان و ۲۴ عنوان بازی و سرگرمی به کودکان و نوجوانان اهدا می شود.

صادقی  با اشاره به سیاست های کانون در اجرای این طرح ، عنوان کرد: طرح عیدانه کتاب و سرگرمی با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و همچنین حمایت از طرح حذف تکلیف شب عید کودکان و نوجوانان و جایگزین کردن مطالعات آزاد برای آنها به اجرا در آمده است.

مدیر کل کانون پرورش فکری خراسان شمالی با بیان اینکه اهدای کتاب و بازی در بجنورد طی روزهای ۷ و ۸ فروردین در محل بوستان بابا امان انجام می شود، خاطر نشان نمود: طی این روزها ایستگاه رصد و بازی های فکری کودکان و نوجونان کانون هم در محل بوستان بابا امان میزبان میهمانان نوروزی است.

وی ادامه داد: اقلام اهدایی در دشت، گرمه، بام و صفی آباد، راز و جرگلان هم در طی روزهای آینده توزیع می شود و در نهایت تا پایان فرودین ماه کتابخانه های سیار روستایی عیدانه ها را برای کودکان و نوجوانان روستاهای استان به ارمغان خواهند برد.

وی همچنین با اشاره به فعالیت مراکز کانون در تعطیلات نوروز گفت: عضویت کانون پرورش فکری در پایگاه نوروزی رایگان انجام می شود و کودکان و نوجوانان با مراجعه به اینن پایگاه می توانند از فعالیت های برنامه ریزی شده بهره ببرند.

به گفته وی علاوه بر پایگاه نوروزی استان، مرکز شماره ۲ بجنورد، مرکز اسفراین و راز از ۵ تا ۹ فرودین فعالیت های فرهنگی و هنری ارایه می دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =