کتاب عیدی کانون به میهمانان نوروزی در اهواز

هم‌زمان با اجرای طرح نوروزی "عیدانه کتاب " کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با عنوان " کتاب بخوانیم؛ داستان بنویسیم " مربیان کانون در مجتمع اهواز با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری برای کودکان و نوجوانان، به آن‌ها کتاب عیدی می‌دهند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، از آغاز این طرح در سوم فرودین تاکنون مربیان کانون پرورش فکری خوزستان با اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری برای کودکان و نوجوانان و اهدای کتاب در مجتمع کانون شهرستان اهواز به استقبال مسافران نوروزی رفتند.

بر اساس این گزارش در پنجمین روز طرح "عیدانه کتاب" هم‌زمان با سراسر کشور، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با حضور در مرکز فرهنگی هنری مجتمع اهواز به کودکان و نوجوانان شرکت کننده در فعالیت‌های فرهنگی هنری به‌عنوان عیدی کتاب اهدا شد.

در طرح نوروزی "عیدانه کتاب" کانون با عنوان " کتاب بخوانیم؛ داستان بنویسیم "، مربیان فرهنگی، هنری و ادبی کانون از 3 تا 13 فروردین سال 97 هر روز از ساعت 9 تا 17 عصر با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و حمایت از طرح حذف تکلیف شب عید کودکان و نوجوانان و جایگزین کردن مطالعات آزاد برای آن‌ها در ایام تعطیلات نوروزی در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری اهواز میزبان کودکان و نوجوانان هستند.

مجتمع فرهنگی هنری کانون شهرستان اهواز، در فاز 2 پادادشهر، بعد از بازارچه واقع است و از امروز مربیان کانون با اجرای فعالیت‌های کتاب محور همچون؛ معرفی کتاب، قصه‌گویی، داستان‌نویسی و نقاشی میزبان کودکان و نوجوانان و مسافران نوروزی هستند و بچه‌ها را به مطالعه کتاب و نوشتن داستان تشویق می‌کنند.

قرار است علاوه بر فعالیت پایگاه‌ ثابت فرهنگی کانون در شهرستان اهواز، در روز سیزدهم فروردین، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با 2 کتاب‌خانه سیار خود در شهرستان اهواز و دزفول در سواحل دو رودخانه کارون و دز در پارک ساحلی این دو منطقه در خدمت کودکان و نوجوانان باشد. اهدای کتاب، اجرای بازی‌های بومی محلی، معرفی کتاب، معرفی فعالیت‌های کانون و قصه‌گویی بخشی از برنامه‌های این روز خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =