راه‌اندازی کمپین حمایت از کالای ایرانی در کانون سمنان

کمپین حمایت از کالای ایرانی به همت مدیرکل، مربیان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان سمنان، راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان از راه‌اندازی کمپین حمایت از کالای ایرانی با مشارکت اعضا و مربیان در این استان خبر داد و گفت: این حرکت فرهنگی در پایگاه نوروزی مربیان کانون پرورش فکری شهرستان میامی در قالب نقاشی و قصه‌گویی، آغاز شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان، ضمن ابراز خرسندی از عضویت در این کمپین با تأکید بر مشارکت بیش از پیش مربیان و اعضای کودک و نوجوان در زمینه استفاده از کالای ایرانی، اظهار داشت: این پویش با هدف تحقق بیانات و تأکیدات رهبر معظم انقلاب در راستای حمایت از تولید ملی و شعار سال راه‌اندازی شده است.

جمال در ادامه با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «حمایت از تولید ملی مخصوص یک سال نیست؛ بلکه باید به صورت جدی و محوری دنبال شود»، از همه‌ی کارکنان، مربیان، اعضای کودک و نوجوان و والدین آنها به پیوستن به این پویش، دعوت کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان هدف از اجرای این کمپین را فرهنگ‌سازی در استفاده از کالای ایرانی، ارتقای وضعیت اشتغال، افزایش تولید داخلی، مبارزه با بیکاری و افزایش صادرات، عنوان و خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز مربیان در فراخوان «همه با هم کالای ایرانی»، ضمن معرفی مشاغل تولیدی، صنعتی و همچنین آشنایی اعضای کودک و نوجوان با تولیدات داخلی آنها را به خرید و مصرف کالای ایرانی تشویق کردند.

جمال در پایان به استناد سخن مقام معظم رهبری با بیان این پیام که «انتخاب یک کالا با نشان داخلی و یا با نشان خارجی می‌تواند یک کارگر ایرانی را برخوردار یا محروم کند»، از خانواده کانون پرورش فکری خواست تا همچون سال‌های گذشته در مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری با پرداختن به این موضوع مهم در راستای شعار سال مبنی بر «حمایت از کالای ایرانی» فرهنگ‌سازی مناسبی صورت گیرد تا همه به سمت مصرف تولیدات داخلی بروند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =