توانایی سرودن و نوشتن هدیه‌ای از سوی خداوند به شما است

پنجاهمین انجمن ادبی کانون خراسان رضوی با حضور چهل و دو نفر از اعضای انجمن شعر و داستان آفتاب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، آخرین انجمن ادبی آفتاب در سال ۱۳۹۶ روز یکشنبه ۲۷ اسفندماه در سالن جلسات دفتر استان برگزار شد.

رضا قمرزاده سرپرست کانون استان ضمن ابراز خوشحالی از حضور در انجمن و آشنایی با اعضای نوجوان صاحب قلم گفت: شرکت در این جلسه را به فال نیک گرفته و آن را رزق خود می‌دانم. آثار ادبی شما نشان می‌دهد که نگاه‌تان با سایرین فرق دارد. دنیای اطراف را خوب می‌بینید، پردازش می‌کنید و مکنونات قلبی خود را به زبان شعر و داستان که کامل‌ترین زبان است به دیگران منتقل می‌کنید.

قمرزاده در ادامه گفت: رهبر معظم انقلاب نیز منزلت خاصی برای شاعران و هنرمندان قائل هستند و لسان شعر را بالاترین و کامل‌ترین زبان می‌دانند. توان و استعداد شما در نوشتن نشان‌دهنده توجه ویژه‌ی خداوند به شما عزیزان و هدیه‌ای از سوی اوست که این موهبت نصیب هر کسی نمی‌شود.

حسین لعل‌بذری کارشناس میهمان انجمن‌های داستان و نویسنده و داور جشنواره‌های کشوری در سخنان خود خطاب به اعضا گفت: آشنایی با شما یکی از بهترین اتفاقات خوب برای من بود و لحظات دلنشین و به‌یادماندنی را در کنار شما گذراندم؛ آثار بسیار خوبی از شما شنیدم و شاهد پیشرفت شما در نوشتن بودم.

لعل‌بذری خواندن داستان را یکی از راه‌های کسب لذت در زندگی دانست و گفت: داستان به شما فرصت می‌دهد تا از زاویه و دیدگاه آن به جامعه بنگرید و اگر می‌خواهید آدم‌های بیشتر و یا مکان‌های بیشتری را بشناسید داستان بخوانید و لذت ببرید.

پنجاهمین انجمن ادبی آفتاب در سال ۹۶ با خوانش آثار شعر و داستان ۱۳ عضو انجمن و اهدای عیدی از جانب مدیرکل استان همراه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =