اهدای کتاب و برگزاری فعالیت‌های فرهنگی هنری در مراکز کانون استان اردبیل

هم‌زمان با تعطیلات ایام نوروز؛ فعالیت‌های فرهنگی هنری و اهدای کتاب به مسافران نوروزی در ایستگاه‌های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل انجام می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان اردبیل، طرح «عیدانه کتاب» در کانون استان اردبیل با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری برای کودکان و نوجوانان مسافر نوروزی از سوم فروردین به اجرا درآمده است و تا ۱۳ فروردین ادامه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، ایستگاه‌های فرهنگی هنری در ایام نوروز باهدف معرفی فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ارائه خدمات فرهنگی در ستاد خدمات مسافران نوروزی ایجادشده و روزانه پذیرای کودکان مناطق مختلف کشورمان است.

در کنار اجرای طرح «عیدانه کتاب»، فعالیت‌هایی چون قصه‌گویی، معرفی کتاب، شعرخوانی، روخوانی کتاب، نقاشی، کاردستی، بازی و سرگرمی و... انجام می‌شود.

بر همین اساس، در غرفه‌ی مشترک هلال‌احمر و کانون بیله سوار میهمانان کودک و نوجوان از نقاط مختلف کشور در فعالیت کتاب‌خوانی، شعرخوانی، نقاشی و معرفی این شهرستان شرکت کردند و عروسک‌های ملی دارا و سارا میزبان آن‌ها بود.

در این ایام، شکور پورحسین نماینده شهرستان‌های بیله سوار و پارس‌آباد در مجلس و حسن قبادی فرماندار این شهرستان از غرفه کانون و فعالیت‌های آن بازدید کردند.

در همین زمینه مسافران نوروزی با حضور در کانون پارس‌آباد و ثبت خاطرات شیرین این ایام، میهمان فعالیت‌های فرهنگی هنری بوده و درعین‌حال با فعالیت‌های کانون هم آشنا می‌شوند.

همچنین کتاب‌خانه‌های سیار کانون استان با حضور در پارک‌های کودک و میدان‌های اصلی شهر با اهدای کتاب به گردشگران نوروزی و اجرای برنامه‌های متنوع این ایام را در اذهان کودکان خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی‌تر می‌سازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =