دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان با کودکان بیمار

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان با کودکان بیمار بستری در بیمارستان امیرالمؤمنین دیدار کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، سهمی از طرح نوروزی عیدانه‌ی کتاب به کودکان بیمار بستری اختصاص یافت.

بر اساس این گزارش، مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان صبح روز چهارشنبه هشتم فروردین ماه سال جاری با کودکان بیمار بستری در بیمارستان امیرالمؤمنین سمنان دیدار و با شمس‌اله نوری‌پور رئیس این بیمارستان و جمعی از پرستاران گفت‌وگو کرد.

جمال، ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و قدردانی از همراهی رئیس و پرسنل بیمارستان امیرالمؤمنین، اظهار داشت: از سال گذشته همزمان با هفته‌ی ملی کودک فرصت مناسبی ایجاد شد تا کانون پرورش فکری به منظور مطالعه کتاب‌های مناسب برای کودکان بیمار بستری در بیمارستان بهار شاهرود به راه‌اندازی و تجهیز کتابخانه اقدام کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان در ادامه افزود: امسال نیز با توجه به اجرای طرح کشوری عیدانه کتاب، دو مرکز فرهنگی‌هنری و سه کتابخانه سیار روستایی کانون پرورش فکری از سوم تا سیزدهم فروردین‌ماه به تمامی کودکان و نوجوانان، خدمات فرهنگی، هنری و ادبی ارائه می‌دهند که سهمی از این طرح را به کودکان بیمار بستری اختصاص دادیم تا آنها نیز از این فرصت استفاده کنند.

نوری‌پور ضمن ابراز خرسندی از راه‌اندازی و تجهیز کتابخانه در بخش کودکان این بیمارستان با کتاب‌های کانون، این اقدام را بسیار ارزشمند برشمرد و گفت: این طرح علاوه بر ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی، برای کودکان بیمار می‌تواند تأثیرات مثبت دوچندانی داشته باشد و وقتی آن‌ها ببینند کسانی در خارج از بیمارستان به فکر آنها هستند علاوه بر اجر معنوی، خود موجب ایجاد انگیزه و امید می‌شود و به بهبودی آنها کمک می‌کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان هدف از این دیدار را ضمن آرزوی سلامتی برای تمامی کودکان و نوجوانان، برقراری ارتباط شاد با کودکان، ابراز همدردی با والدین آنها در ایام تعطیلات نوروز، ثبت خاطره‌ای شاد و به یاد ماندنی، دادن روحیه و امیدواری به کودکان بیمار عنوان و خاطرنشان کرد: این دیدار با استقبال کودکان و والدین و ابراز خرسندی کارکنان بیمارستان روبرو شد.

گفتنی است؛ در این دیدار از سوی مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان، یک جلد کتاب به همراه سرگرمی و یک نمونه کاردستی به کودکان هدیه داده‌شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =