کانون قزوین میزبان بچه‌های شیرخوارگاه حلیمه شد

در ادامه اجرای طرح بهارانه(همراهی نوروزی کانون با بچه‌ها)، بچه‌های شیرخوارگاه حلیمه مهمان مجتمع فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 9 فروردین 97، جمعی از کودکان و نوجوانان تحت سرپرستی شیرخوارگاه حلیمه، مهمان مرکز فرهنگی و هنری مجتمع شدند.

بازی و سرگرمی، کارگاه خوشنویسی، کاردستی، کاغذ و تا، معرفی آداب و رسوم نوروزی، طرح های ادبی با موضوع بهار و نوروز از جمله فعالیت‌های فرهنگی،هنری و ادبی بود که برای این مهمانان کوچک انجام شد.

یادآور می شود، مرکز فرهنگی و هنری مجتمع که دارای قابلیت خدمت رسانی به کودکان دارای نیازهای ویژه(به عنوان مرکز فراگیر) نیز هست، در نوروز 97، از 3 تا 13 فروردین، از ساعت 9 تا 17 پذیرای کودکان و نوجوانانی است که می خواهند نوروز را در کنار کانون و با برخورداری از کتاب‌های کانون بگذرانند.

این اقدام  در راستای برنامه های پیش بینی شده معاونت فرهنگی کانون کشور است که با هدف همراهی و انس بیشتر کودکان و نوجوانان با کانون و تشویق آنها به مطالعه کتاب در ایام تعطیلات نوروزی اجرا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =