توجه به نیازهای نوجوانان با حفظ سنت‌ها

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در دیدار با استاندار این استان بر اهمیت توجه به نیازهای نوجوانان در شرایط فعلی جامعه تأکید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان در نهمین روز از فروردین‌ماه سال جاری با سیدشهاب‌الدین چاوشی استاندار این استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

استاندار سمنان ضمن اهمیت کار فرهنگی به‌ویژه در حوزه‌ی کودک و نوجوان با اشاره به لزوم توجه بیشتر مسئولین در امر تربیت، کانون پرورش فکری را به عنوان نهاد بنیادین در پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت، مؤفق ارزیابی و با بیان پرهیز از هرگونه موازی‌کاری در برنامه‌های فرهنگی، خاطرنشان کرد: تغییر هر نوع خرده‌فرهنگ در گروه مخاطب کانون پرورش فکری، امکان‌پذیر است.

چاوشی در ادامه سخنانش با توجه به افزایش رو به رشد تمایل نوجوانان به فضای مجازی در شرایط فعلی جامعه، خواستار توجه ویژه به نیازهای نوجوانان همراه و همگام با فعالیت‌های کانون پرورش فکری شد و بر جدید و به روز بودن تمامی فعالیت‌ها با حفظ سنت‌ها تأکید کرد.

جمال نیز در این دیدار، ضمن تبریک سال نو و ابراز خرسندی از نگاه ویژه استاندار به اهداف و فعالیت‌های شاخص کانون پرورش فکری به ارائه گزارش کوتاهی از عملکرد کارکنان و مربیان این مجموعه فرهنگی، هنری و ادبی در حوزه‌ی کودک و نوجوان پرداخت.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان در پایان با اشاره به توسعه و گسترش فروش محصولات فرهنگی در قالب برپایی نمایشگاه نوشت‌افزارهای ایرانی‌اسلامی به‌منظور تحقق شعار سال مبنی بر «حمایت از کالای ایرانی» از استاندار دعوت کرد تا در اردیبهشت‌ماه سال جاری با نگاهی نو و خلاق در سومین برنامه «کرسی سخن» در جمع اعضای نوجوان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری استان حضور یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =