خوبی‌ها نزد کودکان و نوجوانان، فراموش‌شدنی نیستند

نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان و جمعی از کارکنان ستادی بر اهمیت کار در حوزه‌ی کودک و نوجوان تأکید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان به همراه جمعی از کارکنان ستادی در نهمین روز از فروردین‌ماه سال جاری با حجت‌الاسلام والمسلمین آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

امام جمعه سمنان در این دیدار با تبریک سال نو و آرزوی سلامتی و بهروزی برای تمام مسلمانان جهان، اظهار داشت: کانون پرورش فکری زمینه‌ساز پرورش خوبی و کارهای نیک در کودکان است.

آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی با اشاره به نقش غیر مستقیم مربیان در انتقال مفاهیم دینی و تربیتی به مخاطبان کودک و نوجوان بر اهمیت حوزه‌ی کودک و نوجوان، شناسایی جریان‌های فکری و عاطفی در آنها تأکید کرد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان در ادامه به بیان داستانی از زندگی شهید مدرس پرداخت و خاطرنشان کرد: تلاش شود تمامی فعالیت‌ها رنگ خدایی و دینی داشته باشد و نگاه خدا در برنامه‌های کودک و نوجوان، احساس شود.

آیت‌الله شاهچراغی در پایان با بیان اینکه خوبی‌ها فراموش‌شدنی نیستند و کودکان و نوجوانان هم خوبی‌ها را حفظ می‌کنند و هیچ‌وقت خدماتی که به آنها ارائه می‌شود فراموش نمی‌کنند، از مدیرکل و کارکنان کانون پرورش فکری خواست تا کودکان و نوجوانان، این سرمایه‌های فاخر و نفیس و با ارزش را در فعالیت‌های خود حفظ کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و قدردانی از همراهی و نگاه ویژه  آیت‌الله شاهچراغی به فعالیت‌های کانون پرورش فکری در تأیید سخنان ایشان مبنی بر پرورش حس دینی و خداشناسی در مخاطبان کودک و نوجوان به ارائه گزارش کوتاهی از عملکرد کارکنان و مربیان در سال گذشته و برخی از برنامه‌های پیشنهادی سال جاری پرداخت.

جمال در ادامه درخصوص طرح عید و کتاب در راستای طرح کشوری عیدانه که از سوی مدیرعامل کانون پرورش فکری ابلاغ شد، مطالبی بیان و خاطرنشان کرد: دو مرکز فرهنگی‌هنری و سه کتابخانه سیار روستایی سوم تا سیزدهم فروردین با اجرای فعالیت‌های کتاب‌محور پذیرای کودکان و نوجوانان در تعطیلات نوروز هستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان تصریح کرد: مربیان ۲۴ مرکز فرهنگی‌هنری اعم از ثابت، پستی، سیار شهری و روستایی استان سمنان در طول سال در دو نوبت صبح و عصر به بیش از ۴۰ هزار کودک و نوجوان، خدمات فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و اسلامی ارائه می‌دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =