استقبال فرهنگی کانون کرمان از گردشگران نوروزی بنای یخدان مویدی

بنای تاریخی یخدان مویدی استان کرمان در اجرای طرح «عیدانه کتاب» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، میزبان تعداد چشم‌گیری از مهمانان نوروزی بود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کودکان و نوجوانانی که به همراه خانواده‌های خود برای بازدید از بنای تاریخی یخدان مویدی آمده بودند در فعالیت‌های فرهنگی هنری کانون نیز شرکت کردند و در برنامه‌ای با عنوان «خاطرات نوروزی من» زیباترین خاطره‌هایشان از نوروز را نوشتند و رسوم سنتی نوروز در شهر خود را به تصویر کشیدند.

بر همین اساس، قصه‌گویی «هفت برادر» از سوی مربی مسوول کانون سیرچ از جمله برنامه‌هایی بود که با استقبال بازدید کنندگان از یخدان مویدی که اکنون به عنوان مرکز فرهنگی هنری کانون شماره ۳ کرمان فعال است، همراه بود.

این در حالی است که در دو سال گذشته نیز مرکز فرهنگی هنری شماره ۳  کانون  کرمان به دلیل موقعیت خاص تاریخی و گردش‌گری خود، در تعطیلات نوروز با اجرای نمایش عروسکی پذیرای کودکان و نوجوانان و بازدیدکنندگان از این بنای تاریخی بود و در نوروز ۹۷ نیز مخاطبان و بازدید کنندگان از ۳ تا ۱۲ فروردین در دو نوبت صبح و بعدازظهر از فعالیت‌های فرهنگی هنری این مرکز بهره‌مند می‌شوند.

همچنین مراکز فرهنگی هنری  شماره ۵ کانون کرمان، و شهرستان‌های انار، عنبرآباد، ماهان، سرچشمه، کهنوج، رستم‌آباد، جیرفت، شماره  ۱ و ۲ راور، بافت، پاریز، راین، ریگان، رابر، سیرجان، رفسنجان، شهداد و پستی سیرجان در روزهای غیرتعطیل نوروز آماده ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان است و دو مرکز سیار روستایی منوجان و رستم‌آباد در روز ۱۳ فروردین‌ روز طبیعت با اجرای برنامه‌های شاد و اهدای کتاب به کودکان و نوجوانان لحظات خوشی را برای آنان رقم می‌زنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =