کد خبر: 278084
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴
جشن "عیدانه کتاب" در بهبهان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌زمان با ایام نوروز در بهبهان جشن "عیدانه کتاب" برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، جشن "عیدانه کتاب" به همت مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک بهبهان و همکاری فرمانداری، شهرداری، شورای شهر و هلال‌احمر برای مسافران نوروزی در این شهرستان برگزار شد.

مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جشن "عیدانه کتاب" که از 7 تا 10 فروردین‌ماه 1397 در محل غرفه این نهاد فرهنگی در پارک بعثت شهرستان بهبهان برپا شد با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری همچون ایستگاه نقاشی، معرفی و اهدا کتاب، ایستگاه گریم، قصه‌گویی و ایستگاه ادبی کتاب بخوانیم و داستان بنویسیم از میهمان‌های نوروزی استقبال کردند.

بر اساس این گزارش در روز پایانی این جشن در شامگاه 10 فروردین، حبیب‌الله کشت زر نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرستان بهبهان و معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار این شهرستان از فعالیت‌های مربیان کانون در این غرفه بازدید کردند.

گفتنی است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تعطیلات نوروزی 1397 با اجرای طرح"عیدانه کتاب" و با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و حمایت از طرح حذف تکلیف شب عید کودکان و نوجوانان و جایگزین کردن مطالعات آزاد برای آن‌ها در ایام تعطیلات نوروزی در مراکز فرهنگی و هنری منتخب خود در سراسر کشور میزبان کودکان و نوجوانان است.

این طرح از سوم فرودین هم‌زمان با سراسر کشور در استان خوزستان با عنوان " کتاب بخوانیم؛ داستان بنویسیم "، در مجتمع فرهنگی هنری کانون شهرستان اهواز، واقع در فاز 2 پادادشهر، بعد از بازارچه آغاز شده است و تا 13 فروردین‌ماه ادامه دارد و میزبان مسافران نوروزی خواهد بود.

همچنین کتابخانه‌های سیار کانون در دو شهرستان اهواز و دزفول قرار است در روز سیزدهم فروردین، در سواحل دو رودخانه کارون و دز، در پارک ساحلی این دو منطقه با اجرای برنامه‌های، اهدای کتاب، اجرای بازی‌های بومی محلی، معرفی کتاب، معرفی فعالیت‌های کانون و قصه‌گویی میزبان کودکان و نوجوانان و مسافران نوروزی باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =