کد خبر: 278101
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳
روز طبیعت  با عیدانه کتاب

مراکز سیار روستایی کانون پرورش فکری مازندران، همزمان با روز طبیعت، کتاب عیدی دادند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران،همزمان با 13 فروردین به عنوان" روز طبیعت" برنامه‌ای از سوی دو کتابخانه سیار روستایی میاندرود و نکا در روستای گردشگری" کوهسارکنده" نکا برگزار شد.

 این برنامه  در راستای طرح نوروزی عیدانه کتاب از سوی مربیان سیار روستایی با معرفی و اهدای کتاب و محصولات کانون،  قصه گویی، مسابقه و بازی و سرگرمی  با محوریت حفظ طبیعت اجرا شد.

پیش از این نیز از3 تا 12 فروردین، مرکز فرهنگی و هنری شماره یک شهرستان چالوس به عنوان پایگاه نوروزی کانون مازندران، میزبان مسافران نوروزی بود.

در همین حال "قاسم تنها"، نماینده مدیر عامل و  مدیر کل حراست کانون کشور با حضور در شهرستان چالوس از برنامه های نوروزی عیدانه کتاب در مازندران دیدن کرد.

   در این برنامه ضمن  اجرای فعالیت قصه گویی برای بچه ها، کتاب و اسباب بازی های تولید کانون  و کارت عضویت رایگان در کانون به آنان اهدا شد.

در همین حال، بخش دیگری از طرح عیدانه کتاب، در ایستگاه نوروزی مجموعه گردشگری نمک آبرود با اهدای کتاب و اجرای برنامه های هنری برپا شد.

برپایی غرفه نوروزی کانون  و اجرای فعالیت های فرهنگی و اهدای کتاب در نمایشگاه صنایع دستی شهرستان چالوس از دیگر برنامه های این طرح در استان مازندران بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =