بازدید سرپرست آفرینشهای ادبی کانون کشور از ایستگاه فرهنگی کانون در مسیر گردشگران نوروزی

سودابه امینی سرپرست آفرینشهای ادبی کانون کشور طی سفر به چهار محال و بختیاری از ایستگاه نوروزی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان دیدن کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره  کل کانون استان: سودابه امینی سرپرست آفرینشهای ادبی کانون کشور با حضور در ایستگاه نوروزی کانون استان از این ایستگاه بازدید کرد و فعالیتهایی از این دست را از جمله اقدامات کانون در راستای معرفی هرچه بهتر این فعالیتهای به جامعه و توسعه ی عدالت فرهنگی در میان کودکان و نوجوانان عنوان کرد.

وی این فعالیتها را فعالیتهایی خلاقانه و جذاب عنوان کرد و افزود: نمایش بخشی از فعالیتهای کانون در این ایستگاه فرصتی برای جذب کودکان و نوجوانان و آشنایی خانواده ها با کانون به شمار می آید.

گفتنی است ایستگاه فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از 28 اسفند ماه 96 با همکاری سازمان هلال احمر استان در میدان قمر بنیهاشم شهرکرد آغاز به فعالیت کرده است و این فعالیتها تا 15 فروردین ماه سال 97 ادامه خواهد داشت.

در این ایستگاه فعالیتهایی نظیر کتابخوانی، نقاشی خلاق، داستان نویسی، کاردستی و ... طی ایام نوروز برای کودکان و نوجوانان و مسافران عید اجرا شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =