کد خبر: 278126
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
بازدید 590
دیدار نوروزی کارکنان ستادی سمنان با مدیرکل استان

کارکنان ستادی کانون پرورش فکری سمنان با مدیرکل این استان، دیدار و گفت‌وگو کردند.

به‌ گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، کارکنان ستادی کانون پرورش فکری سمنان در دیدار نوروزی خود با مهدی جمال مدیرکل کانون این استان، سال نو را تبریک و از تلاش و حمایت همه‌جانبه‌ی ایشان در سال گذشته، قدردانی کردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان ضمن خوش‌آمدگویی به کارکنان و قدردانی از همکاری و همراهی آنان در سال گذشته و همچنین حضور فعال مربیان در پایگاه نوروزی در راستای طرح عید و کتاب، مؤفقیت‌های اداره‌کل را در انجام رسالت خود، نتیجه‌ی همدلی و خرد جمعی تمامی کارکنان دانست و تأکید کرد: در سال جدید با همین رویه و با انسجام بیشتری در انجام وظایف و مأموریت‌های ابلاغ‌شده، تلاش شود.

تجربه نوروزی معنوی و متفاوت در بهار

جمال با توجه به تقارن بهار طبیعت با بهار معنویت در سال جدید اظهار داشت: بهاری که با شروع ماه رجب و فصل عبادت توأم گشته، بهاری سرشار از معنویت را نوید می‌دهد و سال نکو هم از بهارش پیداست.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان خاطرنشان کرد: در این ماه که درهای نعمت و رحمت خداوند به روی بندگانش باز می‌شود بایست لحظه‌لحظه‌ی آن را غنیمت بشماریم و نگذاریم به غفلت بگذرد تا با جسم و جانی پاک در ماه رمضان بر سر سفره خداوند بنشینیم.

وی در ادامه با اشاره به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری، «سال حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری شده، افزود: امید است تمامی کارکنان، همگام با سایر مسئولان با توکل به خدا و به‌منظور حمایت از تولیدکنندگان داخلی و تقویت اقتصاد کشور، با فرهنگ‌سازی مناسب، دولت را در این زمینه یاری رسانند؛ چراکه مصرف کالای داخلی و تبیین ضرورت آن به ویژه برای کودکان و نوجوانان به تولید داخلی کمک می‌کند.

جمال در پایان این دیدار از خداوند متعال، سالی پر امید همراه با سلامت و مؤفقیت برای یکایک همکاران و خانواده‌های آنان خواستار شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =