کد خبر: 278127
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴
بازدید 645
دیدار نوروزی مربیان کانون سمنان با مدیرکل استان

مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری شهرستان سمنان در نخستین روز کاری خود با مدیرکل این استان، دیدار و گفت‌و گو کردند.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مربیان مجتمع و مراکز فرهنگی‌هنری شماره یک و دو کانون پرورش فکری شهرستان سمنان روز سه‌شنبه ۱۴ فروردین‌ماه در نخستین روز کاری خود با مهدی جمال مدیرکل این استان، دیدار و گفت‌و گو کردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان در این دیدار ضمن تبریک سال نو و آرزوی بهروزی و سلامتی برای مربیان، از تلاش یک‌ساله‌ی آنها و همچنین حضور فعال برخی مربیان در پایگاه نوروزی در راستای طرح کشوری «عیدانه کتاب»، قدردانی کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان همچنین با استناد به سخنان فاضل نظری مدیرعامل کانون کشور خاطرنشان کرد: باور به هدف، صمیمیت، مشارکت فعال همه‌ی همکاران و نگاه منتقدانه به فرهنگ سازمانی در کنار باور به ارزش‌های محوری کانون پرورش فکری که شکل‌دهنده‌ی هویت افتخارآفرین آن است ما را به تحقق چشم‌انداز روشن کانون نزدیک‌تر می‌سازد.

جمال در ادامه، کانون پرورش فکری را یکی از نقش‌آفرینان بی‌بدیل عرصه‌ی پرورش فکری و ذوقی آینده‌سازان ایران دانست و به منظور دستیابی به اهداف و برنامه‌های کانون پرورش فکری، خواستار تلاش مضاعف مربیان در سال جدید شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =